Tutustuin naiseen, joka om hyvin sivistynyt, älykäs, tyylikäs ja pätevä, mutta luonne taas hieman kyseenalainen
On hyvin synkkä ja kylmä niille, joilla on mielenterveysongelmia tai vammoja. Väittää että maailma olisi parempi paikka, jos kaikki olisivat päteviä, rikkaita ja menestyneitä. Oli geneettisiä vammoja tai ei. Hän myös välillä kutsuu minua porsaaksi, jos syön hamppareita, juon olutta tai kun vahingossa röyhtäisen.
Mitä pitäisi ajatella tällaisesta?
Kommentit (27)
Empatiakyvyttömän ihmisen kanssa on tosi vaikea olla. Elämässä voi tapahtua mitä tahansa. Voit vammautua tai hän voi vammautua. Miten sitten suu pannaan? Empatiakyky on yksi ihmisen tärkeimmistä ominaisuuksista jos meinaa parisuhteessa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Muunlaisia ei juuri ole.
Olen tutustunut seuraavanlaisiin:
Johtavassa asemassa, talouspuolella, minua vähän vanhempi nainen. Sporttinen ja älykäs. Perfektionisti ja neurootikko (syy miksi ei ole noussut vielä korkeampaan asemaan, kuvittelee syyn olevan sukupuolessa, oikeasti syy on siinä että jokaisen excelin muotoilua ja senttiheittoja hinkataan turhaan tuntikausia). Kaiken pitää olla täydellistä, koristetyynyt just paikoillaan. Täysin mahdoton treffailukumppani.
Sporttinen, kaunis ja mukava. Mutta vimmainen suorittaja. Nuotioretkelläkin pitää mitata askelia ja etenemisvauhtia. Ei tunnu ymmärtävän muun kuin suoritusten ja tuloksien päälle. Haluaisi puhua työasioista koko ajan ja sparrata miehen kanssa. Ei kiitos.
Nätti ja hoikka, johtavassa asemasa julkisella puolella. Kiero kuin korkkiruuvi. Petollinen opportunisti, sain tietää että petti exäänsä. Väistin luodin.
Urheilullinen, seksikäs, hauska. Mutta taas se suorittaminen ja miehen kanssa sparraaminen ja työasioista läpiseminen 24/7. Miksi h-vetissä naiset haluavat tätä?
Nyt jos näen viitteitä korkeasta asemasta tai korkeasta koulutuksesta, vasemmalle saman tien. Miehenä en ylipäätään häiriinny jos naisen sosioekonominen asema on alhaisempi.
Turhaan teet yleistyksiä koulutuksen tai ammatin perusteella. Mua tylytti ihminen tuosta syystä tietämättä, että oon menettänyt läheisen aivokasvaimen takia ja toinen sairastaa vakavaa parantumatonta sairautta. Ei oo elämä päästänyt ylpistymään vaikka niin kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Tyydy osaasi kun miehille merkitsee pelkkä ulkonäkö ja luonne on sivuseikka.
Selvästi vika on miehen asenteessa ja odotuksissa. Ei yllä näiden naisten tasolle. Sitäpaitsi kuvailtu nainen on oikeassa siinä että ilman köyhiä ja vammaisia olisi parempi, siksi niitä yritetään torjua, eikä ao. itsekään hehku onnea osastaan. Pitää tietenkin ymmärtää ettei se olisi mitenkään mahdollista, että sikäli empatia olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunlaisia ei juuri ole.
Johtavassa asemassa, talouspuolella, minua vähän vanhempi nainen. Sporttinen ja älykäs. Perfektionisti ja neurootikko (syy miksi ei ole noussut vielä korkeampaan asemaan, kuvittelee syyn olevan sukupuolessa, oikeasti syy on siinä että jokaisen excelin muotoilua ja senttiheittoja hinkataan turhaan tuntikausia). Kaiken pitää olla täydellistä, koristetyynyt just paikoillaan. Täysin mahdoton treffailukumppani.
Sporttinen, kaunis ja mukava. Mutta vimmainen suorittaja. Nuotioretkelläkin pitää mitata askelia ja etenemisvauhtia. Ei tunnu ymmärtävän muun kuin suoritusten ja tuloksien päälle. Haluaisi puhua työasioista koko ajan ja sparrata miehen kanssa. Ei kiitos.
Nätti ja hoikka, johtavassa asemasa julkisella puolella. Kiero kuin korkkiruuvi. Petollinen opportunisti, sain tietää että petti exäänsä. Väistin luodin.
Urheilullinen, seksikäs, hauska. Mutta taas se suorittaminen ja miehen kanssa sparraaminen ja työasioista läpiseminen 24/7. Miksi h-vetissä naiset haluavat tätä?
Nyt jos näen viitteitä korkeasta asemasta tai korkeasta koulutuksesta, vasemmalle saman tien. Miehenä en ylipäätään häiriinny jos naisen sosioekonominen asema on alhaisempi.
Mitä tarkoittaa sparrata miehen kanssa?
Sitä älykkyyden ilotulitusta kun sanat sinkoilevat kisatessa siitä kumpi keksii parempia nokkeluuksia.
Älykkäitä uranaisia tuntuu kiinnostavan tuo. Miehiä ei, sparrata saa riittävästi töissä.
Sama juttu työasioista läpisemisen kanssa, etenkin kun se työ on urapolkua ja ylimmän johdon visioiden toteuttamista jossain kansainvälisessä suuryrityksessä eikä tyyliin oma yritys josta ehkä kiinnostaisikin puhua.
eli kumosit jo väitteesi hänen ominaisuuksistaan. Ei ole kuvailusi mukaan sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muunlaisia ei juuri ole.
Turhaan teet yleistyksiä koulutuksen tai ammatin perusteella. Mua tylytti ihminen tuosta syystä tietämättä, että oon menettänyt läheisen aivokasvaimen takia ja toinen sairastaa vakavaa parantumatonta sairautta. Ei oo elämä päästänyt ylpistymään vaikka niin kuvitteli.
Toistaiseksi 100% tapaamistani uranaisista on omannut nämä ongelmat.
Siinä vaiheessa yleistäminen alkaa olemaan perusteltua. Se ei tarkoita etteikö poikkeuksia olisi, mutta itse en viitsi niitä etsiä. Etenkin kuin tuo "vähintään sama sosioekonominen status" on tärkeää naisille, ei minulle.
Tyhmä mies miettii, onko naisella aivoja vai ei. Viisas mies taas keskittyy siihen mitä naisella on. Kelaa sitä!