Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada vaimo lopettamaan jatkuvan torjumisen?

Vierailija
25.09.2021 |

Mitään läheisyyttä, romantiikkaa eikä yhteistä aikaa seksistä puhumattakaan ei ole ollut vuoteen. Puheeksi on otettu ja olen tehnyt sopivia ehdotuksia (ei suoraan seksiin johtavia) mutta vaimo on tunnekylmä ja kääntää iltaisinkin kylkeä kun yritän antaa hyvänyönsuukon. Pahimmillaan en saa suhteesta mitään läheisyyttä ja olo tuntuu kurjalta. Terapiaan vaimo ei lähde, lapsia ei ole eikä muutakaan stressiä. Ei ole toista miestä kun kysyin pettääkö mutta ei vaan huvita ja jaksa. Näinkö tämä kuuden vuoden liitto lässähti?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hän tyydytyksen seksissänne? Nimittäin ilman sitä seksi on naisille aika puuduttavaa hommaa. Alkuun rakastuneena toki haluaa, kun lähellä olo on niin ihanaa. Mutta jos ei iso O ole odotettavissa, niin vuosien myötä tekee mieluummin muuta. Lukee, harrastaa, nukkuu.

Jos joku on hyvää, siitä ei lakkaa pitämästä vrt. Pizza, suklaa, musiikki, tanssi tai mikä kullekin se nautinnon tuoja on.

Tämä! Jos seksi on huonoa ja se on pyhitetty lähinnä sinun eli miehen nautinnolle, tulee sille ennemmn tai myöhemmin loppu kokonaan. Mies joka jaksaa nähdä vaivaa naisen nautinnon eteen ja antaa joka kerta ainakin yhden O:n naiselle saa varmasti säännöllisesti. O ei tule välttämättä aktin aikana, vaan mies voi tuottaa sen antamalla suuhyvää tai tehdä sen käsin, kunhan sen antaa. Takuulla seksielämä säilyy. 

Toinen juttu on se, että läheisyyttä ja hyvänä pitämistä pitää olla ilman seksiäkin. Eli jos kaikki läheisyys ja silittely tähtää seksiin, alkaa se ärsyttää ja tekee hommasta pakkoa. Tulet siinä tapauksessa varmasti torjutuksi.  

Vierailija
22/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatko oman osuutesi kotitöistä? Huomioitko vaimonkin tarpeet sängyssä? Nämä on varmaan ne yleisimmät syyt. Annatko itse läheisyyttä muutenkin kuin vain seksi mielessä. Jos syy ei ole näissä, lähtisin menemään. Jos syy on näissä, lähtisin vaimona menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pihakeinuun.

Vierailija
24/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään mahda, kun kipinä sammuu. t. haluton vaimo

Vierailija
25/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä oli esimerkiksi se, että toinen halusi läheisyyttä vain myöhään illalla, jolloin itse halusin vain jo nukkua.

Se, että toinen tuli nopeasti, eikä halunnut siitä enempää jatkaa. Jäin aina vaillinaiseksi.

Se, ettei ollut halailua tai muuta läheisyyttä ennen kuin olisi ollut aika touhuilla.

Se, että olin uupunut töistä ja vaikeasti masentunut.

Se, että oli pieniä lapsia ja syliin kiipesivät kissan ja koirat heti lapsien imetyksen jälkeen. Miehellä ja minulla ei ollut parisuhdeaikaa ja arjessa sitä läheisyyttä tuli liikaa muualta.

Se, ettemme osanneet keskustella tarpeeksi hyvin toiveistamme ja tarpeistamme.

Vierailija
26/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa...

Vierailija
27/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin vuosi sitten on tapahtunut? Millaista seksi on ollut silloin kun sitä oli ja muuttuiko se jotenkin jossain kohtaa?

Vierailija
28/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hän tyydytyksen seksissänne? Nimittäin ilman sitä seksi on naisille aika puuduttavaa hommaa. Alkuun rakastuneena toki haluaa, kun lähellä olo on niin ihanaa. Mutta jos ei iso O ole odotettavissa, niin vuosien myötä tekee mieluummin muuta. Lukee, harrastaa, nukkuu.

Jos joku on hyvää, siitä ei lakkaa pitämästä vrt. Pizza, suklaa, musiikki, tanssi tai mikä kullekin se nautinnon tuoja on.

En ole mitään ikävää sanonut vaimolle mutta vuosi sitten kun meillä oli viimeisen kerran seksiä niin jostain selittämättömästä syystä minulla lopetti seisomasta ja aikaisemmin tätä ei ole ollut. Kumpikaan ei ole lihonut eikä meillä ole muutekaan ollut vilkas seksielämä mutta aina välillä molempien halusta on rakasteltu nyt ei vuoteen ole ollut hellyyttä.

Vierailija
29/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään ikävää sanonut vaimolle mutta vuosi sitten kun meillä oli viimeisen kerran seksiä niin jostain selittämättömästä syystä minulla lopetti seisomasta ja aikaisemmin tätä ei ole ollut. Kumpikaan ei ole lihonut eikä meillä ole muutekaan ollut vilkas seksielämä mutta aina välillä molempien halusta on rakasteltu nyt ei vuoteen ole ollut hellyyttä.

Tais loukkaantua siitä kun ei seisonut

Vierailija
30/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, itseäni vituttaa suunnattomasti. Meillä seksi loppui kokonaan hetki lapsen syntymän jälkeen. Vaimoa ei haittaa, hän puhuu lisälapsista ja uusista asunnoista.

Niin ikävää kuin se onkin niin koska seksin lisäksi puuttuu kaikki muukin läheisyys niin en vain pysty kykene ajattelemaan tuollaisia.

Vierailija
31/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän liitto on kuollut. Kun kemiat ei kohtaa enää toinen pantaa.Toista et voi pakotaa seksi.Joten pari terapiaan aihe ,jos edelenkä toista ei inosta sen jälkeen.On helpompi erota kun tuhota toinen halutomuden takia.

Vierailija
32/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidatko oman osuutesi kotitöistä? Huomioitko vaimonkin tarpeet sängyssä? Nämä on varmaan ne yleisimmät syyt. Annatko itse läheisyyttä muutenkin kuin vain seksi mielessä. Jos syy ei ole näissä, lähtisin menemään. Jos syy on näissä, lähtisin vaimona menemään.

Hoidan kotia mielelläni ja teen enemmän kotitöitä kuin vaimo. Otan vaimon toiveet huomioon ja kaipaan läheisyyttä halausten ja suukkojen muodossa eikä aina tarvitse johtaa mihinkään. Turhauttaa kun en ole vuoteen saanut halausta vaimolta ja olo on kuin löyhässä hirressä.

Vierailija
33/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä, että ehdotat yhteistä hotelliviikonloppua vaikka jossakin kylpylässä. Siellä hemmotteluja , kylpyjä, hietontaa ym ja leppoista menoa. Tanssia iltaisin. Tiedä vaikka vaimo muuttuu " antavaksi".

Vierailija
34/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Ja siiihen päälle se, että hyvän seksin lisäksi pitää olla sitä muutakin yhteistä kivaa tekemistä.

En minä ainakaan voisi elää miehen kanssa niin että mitään yhteistä ei ole paitsi pakolliset kuviot (asunto, asuntolaina, kotityöt) ja sitten launtaina saunan jälkeen pitäisi yhtäkkiä olla jotain yhteistä intiimiä --- melkein sama kuin mun odotettaisi harrastavan seksiä bussikuskin kanssa. Nimittäin jos menee töihin ja palaa bussilla päivittäin, sitä saattaa nähdä niitä kuskejakin enemmän kuin reissutyössä tai omissa jutuissaan puuhaavaa aviomiestä.

Vierailija
35/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais loukkaantua siitä kun ei seisonut

Hetkenä yritin antaa muunlaista läheisyyttä vaikka häpesin tilannetta koska eihän minulle voi käydä näin. Seuraavana päivänä otin asian puheeksi vaimon kanssa mutta vaimo sanoi että ymmärtää tuollainen voi sattua hetkellisesti kenelle vain ja nyt tilanne on kärjistynyt kylmäksi.

Vierailija
36/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä niin totta. Amen, sister! Mies tulee ennen naista ja homma on siinä, naisen nautintoa ei viitsitä saattaa loppuun asti. Se on kyllä loppupeleissä aika turhauttavaa. Kuka viitsii harrastas seksiä vuosikausia saamatta ikinä orgasmia, tai jos saa tosi harvoin? Tuskin kovin moni mieskään jaksaisi. Mieluummin tosiaan vaikka lukee kirjaa tai nukkuu pitkät yöunet.

Vierailija
37/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko loukannut häntä?

Oletko likainen?

Oletko lihonut?

Olen aina tarkka hygieniasta enkä haise. Lihonutkaan en ole vaan olen todella hoikka mies. Tietääkseni en ole loukannut saati vaatimalla vaatinut mitään joten vaimon kylmä torjunta tuntuu kohtuuttomalta.

Mutta saako vaimosi orgasmin kun olette yhdessä? Vai jääkö ilman?

Vierailija
38/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa kylmää kyytiä!

Vierailija
39/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vastaapa nyt siihen saako orgasmin.

Vierailija
40/61 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei lähtökohtaisesti kiinnosta sänkypaini ensimmäisenä. Mutta tuossa ei taida muukaan toimia. Kiinnostus taisi loppua tai sitten on joku muu arkikiire. Eli ohi on.

Kiinnostaa jos seksi on hyvää. Huonoa seksiä taas kukaan ei kaipaa.

Puhu vain omasta puolestasi. Minusta seksi on tylsää, vaikka se on "hyvää". Teen mieluummin muuta.

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä