Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli 3 tonnin lasku, kun oltiin laitettu talouspaperia vessanpönttöön. Tuli tukos ja päivystävä putkiliike paikalla

Vierailija
25.09.2021 |

Ihan vain nenän niistämiseen ja pikku pyyhkimiseen ollaan laitettu käytettyä talouspaperia.

Mutta varoituksen sana kaikille. Nyt ollaan viisaampia ja olisihan se pitänyt tajuta, että talouspaperi on tukkeuttavaa imukykynsä ansioista toisin kuin veskipaperi.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu vähän putkistosta. Itse en ole saanut mitään tukkoon talouspaperilla. Talouspaperi on kätevää, kun sen voi kastella ja pyyhkiä paskat kunnolla pois.

Vessapaperi ei kestä yhtään vettä, vaan hajoaa käsiin.

Et ole koskaan kuullut mihin pideetä kuuluu käyttää?

Et ole tainnut kuulla sinäkään?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Bidee

Vierailija
62/67 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 20 vuotta vetänyt tampoonit vessanpytystä eikä koskaan, ei milloinkaan oo mennyt tukkoon. Nyt tulee miljoona miinusta, mutta on ihan fakta juttu. Jos on viemärit kunnossa niin ei se pari hassua ylimäärästä juttua siellä pahaa tee.

T: kännykän vetänyt vahingossa.

Asuin ulkomailla pienkerrostalossa ja kerran ihan vahingossa vetasin tampoonin vessanpöntöstä alas. No seuraavana päivänä olikin putket tukossa ja ihan ensinmmäiseksi vedettin se minun tampooni esille ja näytettiin kaikille asukkaille, että tällaisia ei sitten laiteta vessanpönttöön enää  (oltiin kokoonnuttu kaikki katsomaan sitä putken aukomista). Joo talossa oli tosi pienet putket eikä sinne saanut laittaa mitään ylimääräistä. 

Niin, ulkomailla mitotetaankin ne putket liian pieneksi, ettet edes kakkaa voi sinne laittaa. Ei Suomessa missään ole niin kapeaa putkistoa, etteikö tamponit sieltä menisi.

Entisellä työpaikalla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tajuatte että ne kiinteät roskat joudutaan seulomaan sieltä ja kuljettamaan taas erikseen poltettavaksi tms? Vaikkei mitään tukkisikaan.

Vierailija
64/67 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Kreikasta tosi paljon mutta ne vessat. Vessanpönttöön ei saa heittää edes vessapaperia vaan ne kerätään roskikseen. Yök.

Siellä ollaankin niin viisaita että kakkoshädän jälkeen pestään vedellä ne hanurit ja taputellaan paperilla kuivaksi. Käsittämätöntä että Suomi sellainen takapajula että pyyhitään kakka paperiin eikä pestä. Että yök vaan itelles.

Vierailija
65/67 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: laitatteko jatkossa talouspaperia wc-pönttöön? Eikö wc:ssänne ole roskista nenäliinoille yms.?

Vierailija
66/67 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole koskaan tukkoon mennyt talouspaperista vessanpönttö. Kyllähän se pönttö menee tukkoon vessapaperistakin jos sitä pönttöön liian paljon laittaa.

Talouspaperi ei hajoa samalla tavalla kuin vessapaperi. Eipä ole tullut mielenkään laittaa talouspaperia vessanpönttöön. 

No mä kyllä laitan ja laitan jatkossakin.

Saatat muuttaa mielesi siinä kohtaa, kun p*skavedet pullahtavat sieltä pöntöstä kylppärin lattialle. Tai kun vuokrasi nousee syystä taloyhtiön nousseet huolto- ja korjauskulut. 

Vierailija
67/67 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkonaama maksaa itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme