mä en jaksais enää, olen ihan hirveän väsynyt
pienetkin asiat tuntuu raskaille ja kaikki on koko ajan kamalan vaikeaa. vähän alkaa tuntua siltä, että mun osalta elämä vois kohta jo olla tässä. ei tää tästä ainakaan paremmaksi enää tuu
Kommentit (9)
Täsmälleen samat fiilikset. Ei vaan enää jaksa tätä päivästä toiseen. En näe pointtia.
Sama täällä. Ei mitään järkeä missään, en halua enkä jaksa enää olla elossa.
Ja sama täällä. Mentäiskö kaikki yhtä aikaa junan alle? Hieno viimeinen kannanotto kaikkeen :)
Syövästä toipuvana, elämän syrjässä roikkuvana, lisäpäiviä toivovana en jaksa aina ymmärtää näitä avauksia joita tulee tänne ihan joka päivä. Nyt on lama, ja ihmisillä on paljon vaikeuksia ja tuskaa. Kuitenkin meillä on suhteellisen hyvä olla verrattuna sotiviin maihin, kehitysmaihin ja luonnokatastrofialueisiin. Yrittäkää ihmiset nähdä mikä on hyvin. Jotkin asiat ovat varmasti hyvin. Valoa elämäänne!
Jaksakaa, hyvät ihmiset, jaksakaa. Jostain löytyy joskus ilo
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:19"]
Syövästä toipuvana, elämän syrjässä roikkuvana, lisäpäiviä toivovana en jaksa aina ymmärtää näitä avauksia joita tulee tänne ihan joka päivä. Nyt on lama, ja ihmisillä on paljon vaikeuksia ja tuskaa. Kuitenkin meillä on suhteellisen hyvä olla verrattuna sotiviin maihin, kehitysmaihin ja luonnokatastrofialueisiin. Yrittäkää ihmiset nähdä mikä on hyvin. Jotkin asiat ovat varmasti hyvin. Valoa elämäänne!
[/quote]
No mulla taas syöpä vei juuri läheisimmän ihmisen ja se aiheuttaa sitä jaksamisen ja näköalan puutetta itselle. Niin kauan kuin eli, ei murehdittu jne. mutta sitten ne viimeiset viikot oli ihan hirveää ja nyt tyhjyys ja suru sen jälkeen. Ja niin väsynyt olo, että tuntuu että kuolen tähän itsekin. Ja pelkään, että kuolen vaikken haluaisikaan, kun kerran toinenkin meni sen tekemään. Ja sitten ahdistuu sekin, että kuka ihme sitten hoitaisi kahden kuolinpesän asiat, kun ei ole ketään tarpeeksi läheistä.
Toivottavasti et nyt kuitenkaan ota tästä vuodatuksesta liikaa itseesi vaan jaksat hyvällä mielellä ja tsempillä kestää tulevat hoidot ja tervehtymisen.
Antakaa itsenne levätä. Minäkään en jokin aika sitten jaksanut mitään ja halusin kuolla pois, jäin sitten sairaslomalle ja makasin vain sohvalla. Nyt vajaan vuoden jälkeen jaksan taas jotain.
Täällä sama tunne