Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän raskausarvet on tykännyt laihduttamisesta?

Vierailija
10.09.2014 |

Moikka! Itse en ole koskaan ollut raskaana mutta noita raskausarpia on ilmestynyt lihoamisen ja nopean kasvun seurauksena. Miten teillä jotka olette syystä tai toisesta saaneet raskausarpia ja sitten laihduttaneet, onko arvet pienentynyt vai mennyt pahemmiksi? Itelläni ois 20kg laihdutus projekti edessä, ja mietityttää miltä nää arvet näyttää sen jälkeen (löytyy alavatsasta, kyljistä ja rinnoista). Ikää mulla 18v (169cm 75kg). Olis kiva kuulla muitten kokemuksia :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole mitään kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eivät ne tykänneet, menivät rutuimmiksi tosin myös samalla vähän pienemmiksi.

Vierailija
4/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Itsellä tuli siis rintoihin arpia ja kun lopetin imetyksen rinnat luonnollisesti pienenivät. Raskausarvet ei kiinteissä rinnoissa edes näkynyt, mutta nyt ne on sellaiset rypyt.

Vierailija
5/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iholla on hyvä kyky palautua.

Itse sain koko lantion seudun peittävät raskausarvet ensimmäisessä raskaudessa. 

Tästä on n. 10 vuotta aikaa ja arvet ovat enää haaleita raitoja, jotka huomaa lähinnä tietyssä valossa. 

Painoa olen pudottanut myös sen 20 kiloa.

Vierailija
6/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuoden jälkeen raskausarvet näkyvät vaaleina. Läheltä katsottuna hyvin, kaukaa ei ollenkaan. Luultavasti ovat siinä loppuelämän. Olin hoikka ennen raskautta ja pian synnytyksen jälkeen samoissa mitoissa. Epäilen, ettei laihduttaminen auta...

Vierailija
7/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striat eli venymäarvet eli raskausarvet eivät koskaan katoa. Ne kyllä haalenevat. 

Vierailija
8/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haaleneehan ne mutta laihtuessa iho menettää pinkoa ja arpien kohdat jää pieniksi rypyiksi.