Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennan joka ikinen aamu

Vierailija
14.11.2014 |

Mistä johtuu? Tätä kestänyt jo monta vuotta. Enkä ole raskaana. Muuten olen perusterve. Ja jos sitä oksennusta ei joinain aamuina tule niin laitan sen tulemaan. Muuten en päivän aikana oksenna.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys?

Vierailija
2/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua närästä. Enkä usko kyllä bulimiaankaan kun en ahmi mitään.

Ap

Vierailija
4/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut liian vähän? Mulla yliväsymys/univelka aiheuttaa oksentelua/pahaa oloa.

Vierailija
5/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha jännittäjä? Itseäni oksettaa jos aamusta on jotain erikoisempaa töissä.

Vierailija
6/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on varmaa hyvät hampaat? Jännitätkö?

Vierailija
7/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pelastaa.

Vierailija
8/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada väkisin se oksennus tulemaan jos joku aamu ei kerran okseta?

Vierailija
9/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psyykkiseltä jos sun on joka tapauksessa oksennettava vaikka joka aamu ei oksetakaan.

Vierailija
10/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oksentaa joka aamu vai onko sinulla aamupahoinvointia? Onko muita oireita? Käy lääkärissä. 

Vierailija
11/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis monesti oksettaa heti ku nousen sängystä. Mut yleensä ku juon kahvin niin sen jälkeen tulee huono olo. Eikä mun hampaissa ole vikaa, koskaan ollu edes reikiä. Ja nukun riittävästi. Kyllä monesti jännittää ku ahdistun ihmisten seassa ja en ole kyennyt hakemaan töitä sen takia. Mutta vaikka tiedän olevani kotona koko päivän "turvassa" niin silti se paha olo tulee. Mitä minun pitäisi tehdä. Ahdistaa niin paljon etten pysty edes soittamaan psykiatri aikaa :(

Ap

Vierailija
12/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nyt puhelimen käteen ja soitat nyt sen ajan. Älä pitkitä soittamista, se vain lisää ahdistusta. Tule sitten kertomaan kun olet soittanut.

Vierailija
13/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi vettä? Syötkö monipuolisesti? Syötkö iltaisin aina jotain tiettyä iltapalaa? Ruoka-aineallergiaa/yliherkkyyttä? Kahvi saattaa aiheuttaa huonoa oloa, jos on hiemankin nestehukkaa. Tupakoitko?

Ei nyt tarvitse sitten loukkaantua noista kysymyksistä, mutta niissä saattaa olla syitä tai sitten ei. :) Parasta olisi, että soittaisit ajan lääkärille. Niin ja tuo oksentelu saattaa vaikuttaa hammaskiilteen kuntoon, vaikka reikiä ei olisikaan. Ei kannata pestä hampaita heti oksentamisen jälkeen ja muutenkin pyrkiä käyttämään neutraaleja ruoka-aineita.

Vierailija
14/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö e-pillereitä? Itselleni Yasminellen käyttö aiheutti joka-aamuista oksentelua. Loppui heti kun lopetin valmisteen käytön.

Vierailija
15/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alhainen hemoglobiini ja rautatabletit aiheuttaa huonoa oloa. Kuin sumussa olisi kokoajan.

Voisiko sinulla olla verensokeri koholla? Tai alhainen hemoglobiini?

Vierailija
16/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla e pillerit (otan illalla) ja aamulla kuppi teetä pistää oksentamaan aamuisin. Mutta ei jokaikinen aamu.

Vierailija
17/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
18/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se muuta tarvitse kuin tuon jatkuvan jännittämisen. Itsellä oli ihan samaa vuosikaudet, yökkäilin väkisin vaikka. Sitten sain elämäni (ja mm. kahvikuppineuroosin) hallintaan ja nyt on hyvä olo aamuisin! Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea apua. Tsemppiä!

Vierailija
19/19 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla juomatta tyhjään mahaan ainakaan sitä kahvia