Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisiä vanhempasi olivat kun aloit jossain määrin huolehtimaan heistä/heidän asioista?

Vierailija
25.09.2021 |

Tarkoitan terveitä vanhempia. Eri asia on tietysti jos tulee joku sairaus, älkää siis vastatko tällaisista tapauksista.

Eli ihan vanhuudesta johtuen. Milloin oli se hetki kun huomasit että roolit alkaa kääntyä toisinpäin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80

Vierailija
2/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on 70 ja appivanhemmat 75 eikä kummistakaan tarvitse vielä huolehtia. Tällä hetkellä huolehditaan 90-vuotiaasta sukulaistädistä, hän pärjäsi omillaan 89-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat kääntyä? Melkein voisi sanoa että piti huolehtia jo lapsena.

Vierailija
4/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on 75v ja ainoa josta huolehdin on laskujen maksaminen ja sekin vain sen takia koska isällä ei ole tietokonetta ja nettiä. Muuten pärjää ihan omin avuin yksin omassa talossa. Äitini on 62v ja ihan töissä käyvä ihminen joka huolehtii itse asiansa.

Vierailija
5/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on nyt 76-vuotias, hyvässä kunnossa kaikin puolin vielä. Autan silloin, kun pitää ostaa/asentaa uusi kännykkä, telkkari tms. Kaikki laput on tehty valmiiksi, jos tulee joskus se päivä, että pitää auttaa enemmänkin. Käyttöoikeus äidin tileihin on jo nyt.

Anopin äidin (90-vuotias) asioita alettiin hoitaa 88-vuotiaana, kun miehensä kuoli. Kaksi huonoa pärjäsi jotenkin itse, yksin ei. Tällä hetkellä asuu palvelutalossa ja me/anoppi siskoineen hoidetaan kaikki, mitä palvelutalosta ei saa palveluina ostettua.

Vierailija
6/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+70v selkeästi ruokavalio yksipuolistunut. Elävät ”terveellisellä” kaurapuurolla ja leivällä. Teen heille ruokaa pari kertaa viikossa muutamaksi päiväksi. Asioiden hoito selkeästi vaikeutunut, eivät ymmärrä aina mitä pyydetään tekemään. Puhelimet ja tietsikat jumissa yms.

Vierailija
7/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80

Vierailija
8/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80

Jatkan. Äitini, nyt 82, kyllä maksaa laskut itse ja varaa lääkärit yms., mutta jos tulee monimutkaisempia asioita, niin tarvitsee apua. Kuten yhtiökokoukseEn, jossa tehdään päätöksiä, tai verovirastoon tai uusien pankkitunnusten hankkimiseen.