Alkaa jo ärsyttää postin jakelu!
Meiltä on kadonnut laskuja ja kirjepaketteja. Eräs tilaamani paketti oli palautunut takaisin myyjälle. Meille on nyt joka päivä tullut naapurin postia. Naapurin joka asuu kahden talon päässä meistä (kerrostaloja). Olen aina kiikuttanut postit naapurille (pudottanut vain postiluukusta). Mies sanoi että pitäisi viedä postiin ja antaa palautetta. No tästä lähtien teenkin niin. Mies arveli myös että onkohan meidän posteja mennyt niille naapureille. En uskalla käydä kysymässä kun ovat nimestä päätellen jotain arabeja. Sukunimikään ei ole lähellekään saman kuuloinen ja rappu ja asuntonumerokin on eri. En ymmärrä ollenkaan!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:42"]miksi pelkäät arabi?
[/quote]
En pelkää heitä vaan kielimuuria. :D
ap
Meille oli sama juttu pari kuukautta sitten. Paitsi että asutaan omakotitaloalueella. Meille tuli sellaistenkin naapureiden postia, jotka asuvat usean korttelin päässä. Vein kirjeet aina takaisin lähimpään postiin ja laitoin postille asiasta valituksen (pystyy tekemään netissä). Sain vastauksen, jossa pahoiteltiin ja ainakin nyt pari kuukautta on meille tullut ihan vain omat postit. Kaippa ne kiinnittin huomiota lajitteluun ja jakoon. Joten kannattaa antaa apalutetta, ei asia muuten korjaannu!
Olen tilannut yritykselleni jo kolme kertaa näytteitä toiselta yritykseltä. Joka kerta perille tulee vain runneltu kuplamuovikirjekuori, ei sisältöä. Ja ne näytteet on kooltaan noin 7 mm x 12 mm (tuo 7 mm on paksuus), joten ei pitäisi juuttua mihinkään. Postissa vain sanotaan, että voi voi, on mennyt lajittelukone sitten tukkoon.
Laitettiin 4 vko sitten 58 hääkutsua. Niistä 11 ei ole mennyt perille (osoitteen varmasti oikeat).
Aikoinaan meille on tilattu Aku Ankka. se tuli vielä meille lasten nimellä. Jouluinen aku kuitenkin katosi jonnekin. Soitin kustantamoon ja sieltä luvattiin lähettää uusi. No sekin katosi. Tiedustelin asiaa sitten sieltä postilaitokselta. Sieltä minulle vastattiin, että siinä osoitteessa kun ei asu sen nimisiä henkilöitä, niin he eivät voi sitä sinne jakaa. No johtopäätöksen tein että postilaitos oikein esimiehen luvalla saa varastaa postia. Sain kyllä vielä kustantamolta kirjeessä sen lehden, eli en jäänyt paitsi sitä lehteä.
Olen myös saanut postilaisen vastauksen kysymykseeni:;" Mitä eroa on postilaatikolla ja hevon perseellä"? Kyseinen postissa työskentelevä ei tiennyt niiden eroa. tÄMÄ ON VARMAAN SYY LUKUTAIDOTTOMUUDEN LISÄKSI SIIHEN ETTÄ POSTIT MENEVÄT VÄÄRIIN OSOITTEISIIN JA KATOAVAT KOKONAAN
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:17"]
Aikoinaan meille on tilattu Aku Ankka. se tuli vielä meille lasten nimellä. Jouluinen aku kuitenkin katosi jonnekin. Soitin kustantamoon ja sieltä luvattiin lähettää uusi. No sekin katosi. Tiedustelin asiaa sitten sieltä postilaitokselta. Sieltä minulle vastattiin, että siinä osoitteessa kun ei asu sen nimisiä henkilöitä, niin he eivät voi sitä sinne jakaa. No johtopäätöksen tein että postilaitos oikein esimiehen luvalla saa varastaa postia. Sain kyllä vielä kustantamolta kirjeessä sen lehden, eli en jäänyt paitsi sitä lehteä.
Olen myös saanut postilaisen vastauksen kysymykseeni:;" Mitä eroa on postilaatikolla ja hevon perseellä"? Kyseinen postissa työskentelevä ei tiennyt niiden eroa. tÄMÄ ON VARMAAN SYY LUKUTAIDOTTOMUUDEN LISÄKSI SIIHEN ETTÄ POSTIT MENEVÄT VÄÄRIIN OSOITTEISIIN JA KATOAVAT KOKONAAN
[/quote]
Meillä ihan sama juttu, kyseessä MeNaiset. Ei voitu jakaa, kun heidän mielestään kyseinen henkilö ei asu tässä osoitteessa. Ihmeesti sain kaiken muun postin (tai ainakin suuren osan). Lehden sai jakaja.
Voi liittyä Itellan massiivisiin YT-neuvotteluihin.