Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AV:lla perheväkivalta on ok jos uhrina on pettävä mies?

Vierailija
14.11.2014 |

Miten miehen teot oikeuttavat yhtään edes haaveilemaan pahoinpitelystä? Tälläkin palstalla naiset oikein hymisevät kuorossa, että aivan oikein. Tunti turpaan ukolle.

Jos osat olisivatkin toisinpäin, ja mies uhkailisi että kylläpä tekisikin mieli mäiskiä tuota naista niin sitten se on väärin.

Kalsinaamaista toimintaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassu hei! Nyt teidän pitää mennä nukkumaan, niinkuin kunnon syrjäytyneiden kuuluu!

Vierailija
2/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kynäniska reppana :D pelkää saavansa naiselta turpaan :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Miksi av:lla päivystää aina joku urpojäärä joka tarraa satunnaisessa keskustelussa lukemaansa lauseeseen, irrottaa sen asiayhteydestä, ei ymmärrä sarkasmia ja ottaa missiokseen avata miljardi ketjua joissa jänkkää asiaansa?? Miksi?

Vierailija
4/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:27"]Lassu hei! Nyt teidän pitää mennä nukkumaan, niinkuin kunnon syrjäytyneiden kuuluu!
[/quote]

En ole mikään lassu. Ihan tavallinen 27 vuotias nainen, joka ihmettelee, millä kaikella tuota miesten lyömistä tai edes siitä haaveilua perustellaan. Ei normaali, väkivallaton ihminen haaveile toisen ihmisen pahoinpitelystä. Ei, vaikka sattuisi itse olemaan nainen ja uhrina mies.

Miksi sitä kuitenkin pidetään hyväksyttävänä?

Vierailija
5/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:30"]Höpöhöpö. Miksi av:lla päivystää aina joku urpojäärä joka tarraa satunnaisessa keskustelussa lukemaansa lauseeseen, irrottaa sen asiayhteydestä, ei ymmärrä sarkasmia ja ottaa missiokseen avata miljardi ketjua joissa jänkkää asiaansa?? Miksi?
[/quote]

Tämä on enaimmäinen ketjuni aiheesta ja asiayhteys oli nimenomaan se, että petetty nainen ilmaisi halunsa lyödä miestään kovalla esineellä.

Vierailija
6/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:30"]Ap on kynäniska reppana :D pelkää saavansa naiselta turpaan :D :D :D
[/quote]

En haluaisi aaada turpaani naiselta enkä mieheltä. Kummankaan sukupuolen väkivaltaisuus ei ole ok.

Vierailija
7/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:27"]Lassu hei! Nyt teidän pitää mennä nukkumaan, niinkuin kunnon syrjäytyneiden kuuluu! [/quote] En ole mikään lassu. Ihan tavallinen 27 vuotias nainen, joka ihmettelee, millä kaikella tuota miesten lyömistä tai edes siitä haaveilua perustellaan. Ei normaali, väkivallaton ihminen haaveile toisen ihmisen pahoinpitelystä. Ei, vaikka sattuisi itse olemaan nainen ja uhrina mies. Miksi sitä kuitenkin pidetään hyväksyttävänä?

[/quote]

Jestas sentään! Ei siinä ap "haaveillut" pahoinpitelystä, vaan käytti kuvaavaa ilmaisua "tekisi mieli kumauttaa". Jos sinä olisit normaali ihminen, varustettuna normaalilla luetunymmärtämisellä ja ylipäänsä normaalijärjellä, ymmärtäisit sen sellaisena purkautumisena, kuin se oli. Ei se ollut haaveilua, eikä aikomus. Se oli petetyksi tulleen ihmisen tunteenpurkua hyvinkin neutraalilla alustalla, kuten kirjallinen ilmaisu. Ihan takuuvarmasti kukaan ei olisi tuossa kontekstissa ajatellut toisin, vaikka ap olisi ollut mies. 

Vierailija
8/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lassukka-kommentti on oikeasti jo aika kulunut. Tulee mieleen lähinnä "et sit muuta keksinyt".

Vierailija
9/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kenellekään aikaansa seuraavalle ja sivistyneelle ihmiselle tule suurena yllärinä palstan kummallinen kaksinaamaisuus, tuplastandardit sekä älyllinen(älytön) epärehellisyys. Sellainen on av-palstan henki.

Vierailija
10/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:27"]Lassu hei! Nyt teidän pitää mennä nukkumaan, niinkuin kunnon syrjäytyneiden kuuluu! [/quote] En ole mikään lassu. Ihan tavallinen 27 vuotias nainen, joka ihmettelee, millä kaikella tuota miesten lyömistä tai edes siitä haaveilua perustellaan. Ei normaali, väkivallaton ihminen haaveile toisen ihmisen pahoinpitelystä. Ei, vaikka sattuisi itse olemaan nainen ja uhrina mies. Miksi sitä kuitenkin pidetään hyväksyttävänä?

[/quote]

Jestas sentään! Ei siinä ap "haaveillut" pahoinpitelystä, vaan käytti kuvaavaa ilmaisua "tekisi mieli kumauttaa". Jos sinä olisit normaali ihminen, varustettuna normaalilla luetunymmärtämisellä ja ylipäänsä normaalijärjellä, ymmärtäisit sen sellaisena purkautumisena, kuin se oli. Ei se ollut haaveilua, eikä aikomus. Se oli petetyksi tulleen ihmisen tunteenpurkua hyvinkin neutraalilla alustalla, kuten kirjallinen ilmaisu. Ihan takuuvarmasti kukaan ei olisi tuossa kontekstissa ajatellut toisin, vaikka ap olisi ollut mies. 

[/quote]

En tiedä, millaisessa ympäristössä suurin osa AV-mammoista elää, mutta jos minun mieheni edes kirjoittaisi jonnekin, että hänen tekisi mieli "kumauttaa" minua, niin tuntisin oloni turvattomaksi. Toki ihminen pystyy kontrolloimaan impulssejaan, eikä tee kaikkea mitä sanoo. Kyllä minua kuitenkin häiritsisi se tosiasia, että tuollaisen asian pystyy ilmaisemaan neutraalisti ilman, että kokee minkäänlaisia tunnontuskia ajatuksistaan.

Vierailija
11/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:53"]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, millaisessa ympäristössä suurin osa AV-mammoista elää, mutta jos minun mieheni edes kirjoittaisi jonnekin, että hänen tekisi mieli "kumauttaa" minua, niin tuntisin oloni turvattomaksi. Toki ihminen pystyy kontrolloimaan impulssejaan, eikä tee kaikkea mitä sanoo. Kyllä minua kuitenkin häiritsisi se tosiasia, että tuollaisen asian pystyy ilmaisemaan neutraalisti ilman, että kokee minkäänlaisia tunnontuskia ajatuksistaan.

[/quote]

No tämä av-mamma ainakin elää niin vakaassa ja turvallisessa ympäristössä, että ymmärtäisin sen olevan vain tunteenilmaisu eikä mikään ihmeen halu väkivaltaan. Ei kävisi mielessäkään. Mieheni ei koskaan satuttaisi minua, eikä tasan haaveilisi siitä. 

Vierailija
12/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tämä av-mamma ainakin elää niin vakaassa ja turvallisessa ympäristössä, että ymmärtäisin sen olevan vain tunteenilmaisu eikä mikään ihmeen halu väkivaltaan. Ei kävisi mielessäkään. Mieheni ei koskaan satuttaisi minua, eikä tasan haaveilisi siitä. 

[/quote]

Enkä oikeasti kävisi syyttelemään sen pettämisketjun ap:ta siitä, ettei hän ilmaissut itseään niin neutraalisti, kuin mahdollista... Harva keskittyy tunteenpalossa neutraaliin ilmaisuun, varsinkin kun asia on täysin tuore ja ainoa purkautumispaikka oli av. Typerää sinulta edes odottaa sellaista ja alkaa syyttelemään häntä väkivaltaiseksi. 

Vierailija
13/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nainen olisi väkivaltainen ei hän tänne keskustelupalstalle olisi kirjoitellut, vaan olisi hakenut sen paistinpannun ja kumauttanut. Mielikuvissamme me ihmiset voimme tehdä asioita, mitä emme todellisuudessa tee. Ja näiden ajatuksien aikana jo meillä on tietoisuus siitä, ettemme koskaan näitä ajatuksia käytännössä toteuta.  Tämän keskustelun aloittaja voisi tutustua ihmismielen toimintaan. Kun sinulla näköjään on aikaa, voisit käydä vaikkapa kirjastossa lainaamassa muutaman kirjan...

Vierailija
14/14 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän haaveillut toisen pahoinpitelystä. Hän ilmaisi tunteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi