Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulkitset Cheek - Anna mun mennä -musiikkivideon?

Vierailija
10.09.2014 |

Katsoin tässä eräs ilta yhden Cheekin musiikkivideoista ja sisälläni heräsi paljon kysymyksiä siitä. Uskoisinkin että joku teistä keekkiä fanittavista palstamammoista osaisi vastata niihin, joten saavuin tänne. Kyseessä on siis Cheek - Anna mä meen feat. Jonne Aaron

1) Mitä alun vessassa kyykkiminen ja veden ylivalutus kuvastaa? Cheekin ylivuotavia tunteita? Mitä kohtaan?
2) Videon ilmeinen pääidea eli laatikko jää myös suureksi arvoitukseksi. Mitä siellä on? Säilyttikö Cheek sitä vessassaan? Miksi sieltä hohkaa valoa? Miksi lopun hautauskohtauksessa keinussa istuva nainen katoaa samalla hetkellä kun multaa ropisee arkun päälle? Ei kai se vain olisi arkussa palasina..
3) Jonne Aaronin mikki @ http://youtu.be/i98zFFcQkyA?t=3m26s. Siis häh? Oksa jonka päässä on hehkulamppu joka palaa vaan sillon kun ukko inisee? Miten tää nyt liittyy itkevään poskeen ja puulaatikkoon?

Itse olen melko valmis tekemään tulkinnan että videossa seikkaileva, kallioilla pomppiva ja keinussa hilluva valkomekkoinen nainen on joutunut julman murhatyön uhriksi ja nyt Cheek koittaa hävittää todisteita. Myös valkoinen urheiluauto viittaisi tähän - sen Cheek on hankkinut naisen tilalle tjsp. Mutta en tosiaan ole ehkä tarpeeksi perehtynyt asiaan - mitä te sanotte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksa on onneton rakkaus, lamppu järjenvalo

Vierailija
2/8 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen tuolle lopun päätelmälle, ja ihan vaan sen takia oli pakko käydä katsomassa video pitkästä aikaa, hahah.

Vierailija
4/8 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin pippeli varmaan kovassa käytössä, eikä kysemisen vuoksi. Sillä tehdään varmaaan jotain paljon jännempää. 

Vierailija
5/8 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kappalehan kertoo cheekin entisestä naisystävästä,ja laatikossa on muistot hänestä. Hautaa laatikon ja samalla menneisyytensä naisen kanssa ja voi sitten jatkaa eteenpäin elämäänsä. Että en nyt ainakaan heti epäilisi cheekkiä väkivaltaisesta pilkkomismurhasta :D

Vierailija
6/8 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, jonnen keppi vie yöuneni!

Vierailija
7/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole ku kirjottaa cheekille kyseisestä biisistä et mitä se tarkoittaa

Vierailija