Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta joku ammattisalaisuus

Vierailija
25.09.2021 |

Aloitan radiojuontajana työskentelevän kaverini kertomalla paljastuksella:

Usein kun radiossa on kuuntelijoita osallistavia spiikkejä (esim. "Ottakaapa kuuntelijat studioon yhteyttä ja kertokaa mitä hauskaa teidän lapset on sanoneet!"), niin eivät varsinkaan vähänkään pienemmillä kanavilla saa välttämättä vastauksia ollenkaan tai ainakaan mitään järkevää/juontospiikkeihin kelpaavaa.
Juontaja keksii niitä tällöin päästään ja väittää, että "Marja Sysmästä lähetti hauskan tarinan.." jne.

Itse olen myös kaverin pyynnöstä joskus soittanut studioon ja esittänyt kuuntelijaa. Kyseessä oli kisa, jossa nopein soittaja voitti liput johonkin perä-Mynämäen työväenteatterin nuorisomatineaan. Kukaan kuuntelijoista ei vissiin lippuja halunnut, niin jouduin sitten teeskentelemään voittaneeni ne 🤭

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljastaisin, niin joutuisin tappamaan teidät kaikki.

Vierailija
2/2 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt suoranaisesti liity mihinkään tiettyyn alaan, mut kumminkin:

Tilauksen/sopimuksen saa lähes aina irtisanottua vasten sopimusehtojakin (esim. peruutusoikeuden jo päätyttyä), jos vaan heittäytyy tarpeeksi hankalaksi.

Miljoonien arvoiset kaupat ovat varmasti asia erikseen, mutta jos kyse on vaikka jostain satasen tilauksesta, niin kyllä yritys aika nopeasti kyllästyy vänkäämään ja purkaa sopparin, antaa hyvitystä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla