Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuu, kun koronarajoitukset poistuvat?

Karanteenikko
25.09.2021 |

Vai muuttuuko mitenkään?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu mitenkään... Koko korona ei ole juuri vaikuttanut elämääni vaikka olen sairastanutkin koronan

Vierailija
2/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan tule muutosta, muutenkin liikun hyvin vähän missään, suurin osa kontakteista on netin kautta

Vierailija
4/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ulkomaan reissua varattu. Ihanaa päästä aurinkoon.

Vierailija
5/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, olen elänyt koko korona ajan normaalia elämää,en ole hysteerikko ja raivohulu räyhääjä maskien ja desien sekä rokotteiden suhteen niinkuin suurin osa aivopestyistä.

Vierailija
6/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä pahemmin.

En edes oikein tiedä mitä rajoituksia tällä hetkellä on.

Ravintolassa voi käydä, kirjastossa voi käydä, uimassa voi käydä, shoppailemassa voi käydä, matkustaakkin voi.

No maskit naamalla kai on se suurin typeryys.

Vierailija
7/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. 

Vierailija
8/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitenkään. Rajoitusten ja muun hössötyksen takia meni työ, harrastukset ja ihmissuhteita. En ole itse missään vaiheessa pelännyt koronaa tai vältellyt sen takia mitään, mutta on vaikea yrittää elää normaalisti kun kaikki on kiellettyä tai paheksuttua, ja kaikki ympärillä pelkäävät ja tuomitsevat kaikkea mikä liikkuu. Koronan myötä ihmiset ovat paljastaneet todelliset luonteensa, eikä minua ainakaan kiinnosta tippaakaan olla enää osa tätä yhteiskuntaa.

Vierailija
9/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ulkomaan reissua varattu. Ihanaa päästä aurinkoon.

Me ihmiset olemme erilaisia. Minä olen hyvilläni kun on syksy ja pian tulee kaamos kamalien kesähelteiden jälkeen. Minä nautin pimeästä, kynttilänvalosta ja kotoilusta. Hyvä ruoka, lämmin kylpy ja flanellinen pyjama sekä villasukat ovat juttuni.

Vierailija
10/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee taas konsertteihin ja teatteriin, ilman jaettuja katsomolohkoja. Tunnelmakin elävissä esityksissä on ihan erilainen, kun on paljon yleisöä.

Voi vaan kuvitella, miltä esiintyjistä on tuntunut näiden rajoitusten aikana.

Vierailija
11/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastokin on ihan kokonaan eikä vaan rajoitetusti auki. Luen 2-3 kirjaa viikossa.

Vierailija
12/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä rajoitukset?

Vierailija
13/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla pitää käydä kerran viikossa. 

Vierailija
14/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mitenkään.

Jatkan etätöissä ja käyn kaupassa yhtä harvoin kuin nykyäänkin.

Vierailija
15/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kyllä vaikuta. Työmatkalla ei ehkä tarvi enää käyttää maskia, töissä kuitenkin edelleen täytyy.

En matkustellut ennen korona-aikaan, niin en jatkossakaan. Eikä se korona tuolta maailmalta ole mihinkään kadonnutkaan.

Vierailija
16/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ”normaalielämän” jo vuosi sitten, nyt pääsen vihdoin yökerhoon tanssimaan mikä on ainoa ero entiseen normaaliin. Maskia en oo käyttänyt kesän jälkeen kun sain rokotukset ja reissuun aion viimeistään keväällä. Vähän vielä jännittää että milloin täydellinen rajoitusten purku on edessä, toivottavasti pian.

Vierailija
17/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mitenkään. Olen käynyt kodin ulkopuolella ihan normaaliin tapaan töissä koko ajan ja kaupassakin käyn tavalliseen tapaan silloin kun tarvis on. Konserteissa tai vastaavissa käyn niin harvoin, että en ole edes ajatellut niitä, kirjastossa en ole jaksanut haahuilla vuosiin, vaan olen varannut kirjani, kuunnellut ne äänikirjana tai ostanut omaksi.

Vierailija
18/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tulee reissattua vähemmän, liikaa ihmisiä liikkeellä.

Vierailija
19/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen maskipelleilystä eroon ja saa suunnitella menojansa ilman, että taas jotain perutaan.

Mutta parasta on se, että lapset saa käydä rauhassa koulua.

Vierailija
20/34 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy taas osallistua sukujuhliin. Korona oli hyvä tekosyy perua osallistuminen kissan ristiäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi