Kun ulkonäkö ei vastaa todellisuutta
Näytän spurgulta mutta opiskelen hyvällä menestyksellä kolmatta vuotta yliopistossa ja käyn töissä siinä sivussa. On sitten hyvä huomioida paikallisbussissa miten ihmiset katsoo nenänvartta pitkin. Mikäs siinä kun Helsingin kokoisessa kaupungissa ei oikeastaan voi tuntea ketään vastaantulijaa.
Suosittelen tällaista roolin vaihtoa melkein jokaiselle. Voi olla että oppii uutta ympäristöstä.
Kommentit (12)
Mutta voiko työhaastatteluun lähteä spurgun näköisenä?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:43"]
Mutta voiko työhaastatteluun lähteä spurgun näköisenä?
[/quote]
toki, jos ei tahdo töitä. vink vink vaan kaikille, joita työkkäri painostaa töihin ;)
Ymmärrän pointin, osittain. Itse olen joskus tosi räjähtäneen näköinen, kulahtaneet vaatteet repsottaa, eläinten karvoja pitkin leggingsejä, tukka kasassa tai räjähtänyt, ei meikkiä jne.
En kuitenkaan HAISE tai näytä mielipuolelta.. toivottavasti.
Ei tämä aihe ole mikään leikin aihe! Olen itse sillä tavalla ruma, että näytän ihan karmealta kun olen a'la natural. Silmäpussit, tumman silmänaluset, paksut luomet, turpeiset piirteet... Turpeiset huulet. Kaikki turpeista naamassa, ihanana lisänä punoittava, läikikäs iho. Ohut, liukas, hentoinen, rasvoittuva, sähköistyvä, maantienharmaa tukka.
Joka aamu käyn suikussa, ja laitan tukan (laitan tökötit, ja föönaan, sekä ilmakihartimella laitan tukan kauniiksi). Käyn säännöllisesti 5 viikon välein kampaajalla, jossa leikataan ja värjätään (luonnollisesti).
Meikkaan. Koska näytän itse naisspurgulta ilman meikkiä, ilman hiustenlaittoa. Ja kyllä käyn suihkussa päivittän, harjaan hampaat kaksi kertaa päivässä jne. Kun miehet sanovat, että nainen on parhaimmillaan saunan raikkaana, he tarkoittavat aina pitkiä, hoikkia, kauniita naisia, ei rumia naisia, jotka joutuvat näkemään vaivaa, että näyttävät edes siistiltä...
Kun olen töissä ja tehnyt kaikki vippaskonstit, näytän siistiltä ja tyylikkäältäkin, silloin minuun suhtaudutaan ihan eri tavalla kun olen ilman meikkiä, kun olen luonnollinen, eli ruma (vaikka olisin juuri käynyt suihkussa, silloin ihoni punoittaa kaikista eniten, ja läikät näkyvät).
HAHHAH! Tänäänkin matkalla kotiin yksi nainen piti noin 5-vuotiaasta lapsesta(an) lujasti kiinni kun kävelin ohi. Juuri tätä tarkoitan. Tekisi mieli laittaa takin johonkin nappiin piilokamera niin näille voi nauraa jälkeenpäin.
No eipä oo ihan tervettä tuokaan..
kannattaa pyyhkiä se oksennus takilta ja jättää se kossupullo kotiin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:35"]HAHHAH! Tänäänkin matkalla kotiin yksi nainen piti noin 5-vuotiaasta lapsesta(an) lujasti kiinni kun kävelin ohi. Juuri tätä tarkoitan. Tekisi mieli laittaa takin johonkin nappiin piilokamera niin näille voi nauraa jälkeenpäin.
[/quote] Ehkä se ei pitänyt kiinni sen tähden, että olet eri yhteiskuntaluokkaa. Vaan sen tähden, että vaikutat ulkoisesti tasapainottomalta ja arvaamattomalta.
Mä oon ihan hyvännäköinen, mut spurgu sisältä. Eikä kukaan huomaa.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:38"]
Millä tavalla spurgun näköinen?
[/quote]
Parta ajamatta jo monta kuukautta, hiukset kasvaa vapaasti ja hiukan epämääräiset vaatteet.