Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin paha olla, että oksettaa... En jaksa elää...

Vierailija
13.11.2014 |

Mulla on niiiiin paha olla. Mulla on itsetunto-ongelmia ollut jo pitkään ja tänään on tullut olo, että en riitä kenellekään tällasena kun olen ja haluan vain kuolla pois. Mulla on lapsia. Joo, ajattelen ja rakastan niitä. En ehkä tee itelleni mitään, mutten vain jaksa. Mul on ihan tajuttoman huono itsetunto. Se olo tuntuu konkreettisesti siten, että oksettaa. Tuntuu, että olen tällanen harmaahiiri ja kaikki muut on onnellisia ja hyvinvoivia ja kauniita ja kaikkee. Mä en saa juuri mistään onnellisuutta. En osaa edes pukea tän kummemmin sanoiksi tätä oloa, mutta sain edes johonkin purettua. MÄ EN JAKSA, tuntuu et ei ole mitään syytä elää! 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samoja ajatuksia... Saanko udella minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
42/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin siinä, kun olen ihan satavarma, että mä en ole mitään. Siis mä en juurikaan näe itessäni MITÄÄN arvokasta. Mua oksettaa kattella netistä ja televisiosta sairaan kauniita naisia ja niitä näkyy myös ulkona liikkuessa. Siis mä voin oikeasti pahoin. Mä olen läski, mä olen ruma, mä olen harmaahiiri vaikkakin olen vasta käynyt kampaajalla mut en osaa meikata, mies vertasi avioliitossa mua muihin, otti, petti ja valehteli, enhän mä mitään muuta voi ajatella kuin että mä olen NOLLA! Mies jonka kans olin hetken eron jälkeen, valitsi toisen. Sen jälkeen tapaamani miehet ovat olleet kiinnostuneita vain pillusta. Nyt alkaa tosissaan tuntuun, että elämällä ei ole mitään annettavaa mulle. Ja juu, mulla on ollut lääke käytössä, moniakin, mut kaikista on tullut mitä erilaisempia sivuoireita, joten olen päättänyt pyristellä ilman. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:19"]

Niin samoja ajatuksia... Saanko udella minkä ikäinen olet ap?

[/quote]

No mitä sillä iällä on nyt merkitystä... Ap. 

Vierailija
44/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ollut huono onni miesten kanssa! Kyllä siellä terapiassa on alettava oikein toden teolla työstää tuota sun itsetunto-ongelmaa! Ei varmasti auttanut että idiootti"mies" sua vertaili muihin. Ei mullakaan ole mikään paras mahdollinen itsetunto, se on erittäin suuri syy sinkkuuteeni. En jaksa sitä huonommuuden tunnetta, mikä on välillä suhteissani tullut ILMAN SYYTÄ. Se on vain tullut jostain. Onneksi viihdyn sinkkuna ihan hyvin. Jos terapeutti ei ymmärrä, miten huonosti voit, tee asia selväksi. Tällaisten asioiden käsittely vaatii aikaa. Toivon sulle kaikkea hyvää!

Vierailija
45/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:06"]

Ei sinun tarvitse muuttua! Olet hyva juuri sellaisena kuin olet. JUST BE YOURSELF, EVERYONE ELSE IS ALREADY TAKEN. Tuo lause summaa minusta koko ihmisyyden. Sina olet sina, muut ovat muita. Ja myos lause. IT IS NONE OF YOUR BUSINESS WHAT OTHER PEOPLE THINK OF YOU.  Sina elat elamaasi ja muut saavat miettia mita miettivat. Olet varmaan aivan ihana ihminen. Harmi, ettet asu Lontoossa (vai asutko?)

[/quote]

ootko mies vai nainen, minkä ikäinen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska noin hyvä asenne on ehkä tyypillisempää vanhemmille naisille tai sitten niessukupuolelle

Vierailija
46/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen ihan samat ajatukset. En tiedä mitä tapahtui, mutta jotenkin vaan tajusin että vitunko väliä jos joku pitää mua vaikka rumana, ärsyttävänä tai nolona. Joku kaupassa kattoo selkeesti halveksuen? Oma on häpeänsä. Tarvii olla ihmisellä todella pieni elämä jos jaksaa nyrpistellä nenää ventovieraille ihmisille. Myös kyllä tiedostan sen että joskus arvostelen muita, mutta tiedän syyn olevan omassa epävarmuudessani. Toivon sinulle ap jaksamista, muista että jossain vaiheessa varmasti helpottaa. Älä liikaa mieti mitä muut ajattelee. Tietysti helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
50/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:06"]Ei sinun tarvitse muuttua! Olet hyva juuri sellaisena kuin olet. JUST BE YOURSELF, EVERYONE ELSE IS ALREADY TAKEN. Tuo lause summaa minusta koko ihmisyyden. Sina olet sina, muut ovat muita. Ja myos lause. IT IS NONE OF YOUR BUSINESS WHAT OTHER PEOPLE THINK OF YOU.  Sina elat elamaasi ja muut saavat miettia mita miettivat. Olet varmaan aivan ihana ihminen. Harmi, ettet asu Lontoossa (vai asutko?)
[/quote]
:DD herätän ton miehen jos nauran vielä.

Vierailija
52/52 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin.Minut on suku hylänny.Oksettaa,haluaisin nukkua pois.