Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin paha olla, että oksettaa... En jaksa elää...

Vierailija
13.11.2014 |

Mulla on niiiiin paha olla. Mulla on itsetunto-ongelmia ollut jo pitkään ja tänään on tullut olo, että en riitä kenellekään tällasena kun olen ja haluan vain kuolla pois. Mulla on lapsia. Joo, ajattelen ja rakastan niitä. En ehkä tee itelleni mitään, mutten vain jaksa. Mul on ihan tajuttoman huono itsetunto. Se olo tuntuu konkreettisesti siten, että oksettaa. Tuntuu, että olen tällanen harmaahiiri ja kaikki muut on onnellisia ja hyvinvoivia ja kauniita ja kaikkee. Mä en saa juuri mistään onnellisuutta. En osaa edes pukea tän kummemmin sanoiksi tätä oloa, mutta sain edes johonkin purettua. MÄ EN JAKSA, tuntuu et ei ole mitään syytä elää! 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä puhuminen ei auta, koska purettavia asioita on niin paljon, niin onko sulle koskaan ehdotettu mielialalääkitystä yhdistettynä terapiaan? Saisit sillä leikattua nuo pahimmat hetket pois ja voisit keskittyä paremmin asioittesi selvittämiseen?

Olet varmasti hyvä ihminen ja paras mahdollinen äiti lapsillesi. Mistä edes tiedät, ettei se kaupassa näkemäsi nainen ole ihan yhtä epävarma itsestään kuin sinäkin. Pinta ei kerro meistä todellakaan kaikkea ja aika harva ihminen oikeasti analysoi kovinkaan syvällisesti ohimennen tapaamiaan ihmisiä.

Rauhoitu siis. Kukaan ei oikeasti katso juuri sinua pahasti ollessasi kaupassa. Niillä on muuta mietittävää. Itseään miettivät varmasti.

Vierailija
22/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sää ymmärrät että tarviit traumaterapiaa?
Älä jää lässytyksen orjaksi.
Oon ite joutunut ja se ei auta.
Pahaa oloa on ollut itelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jälleen edellisille... Kyllä mä tiedän, että toisella hetkellä olen varma itsestäni, mutta tänään tätä. Tai, no, tätä se on vähintään 70 % mun arjesta... Ja niin, käyn psykoterapeutilla, mut ei mulle kukaan ole tollasesta traumaterapiasta mitään puhunut. Ap. 

Vierailija
24/52 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
25/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:42"]Kiitos jälleen edellisille... Kyllä mä tiedän, että toisella hetkellä olen varma itsestäni, mutta tänään tätä. Tai, no, tätä se on vähintään 70 % mun arjesta... Ja niin, käyn psykoterapeutilla, mut ei mulle kukaan ole tollasesta traumaterapiasta mitään puhunut. Ap. 
[/quote]

Otapa selvää asioista ja googlaa. Ei tavallinen keskustelu auta jos on pahoja kokemuksia!
Toivottavasti et käy siellä missä minä..
Yks hlö on ottanu mut hoidettavakseen, ihan kunnia-asianaan ja luulee parantavansa mut.

Vierailija
26/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun teksti kuin minun kirjoittama. Aivan samat fiilikset. Jos ei olisi lapsia päättäsin päiväni vaikka heti. Käyn myös mtk juttelemassa samoin on mielialalääke käytössä mutta paska olo vain jatkuu

Vierailija
27/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:00"]

Sun teksti kuin minun kirjoittama. Aivan samat fiilikset. Jos ei olisi lapsia päättäsin päiväni vaikka heti. Käyn myös mtk juttelemassa samoin on mielialalääke käytössä mutta paska olo vain jatkuu

[/quote]

Tsempit sinne! Mukava, että joku ymmärtää "puolesta sanastakin", vaikkei siis kokemukset ja olot ole mitään mukavia, todellakaan. Ap. 

Vierailija
28/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
29/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kans. Itellä ollu todella pahoja fiiliksiä.
Asiat on käytävä läpi jotta voi elää.

Vierailija
30/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ovat vielä vauvaiässä, onko mahdollista että oot sairastunu synnytyksenjälkeiseen masennukseen? Sitä ei nimittäin aina itse ajoissa ymmärrä, ja apua pitää hakea. Juttele neuvolassa terkan tai perhetyöntekijän kanssa, he voivat myös kirjoittaa lähetteen psykiatrille. 

Vierailija
32/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:21"]

Ymmärrän kans. Itellä ollu todella pahoja fiiliksiä. Asiat on käytävä läpi jotta voi elää.

[/quote]

Mä olen käynyt asioita vuositolkulla läpi, mutta aina vain ryven tässä samassa paskassa. Huooooh. Aikuinen nainen ja itkeä vollottaa ääneen omaa pahaa oloa. Huoh! Ap. 

Vierailija
33/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
34/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:21"]

Ymmärrän kans. Itellä ollu todella pahoja fiiliksiä. Asiat on käytävä läpi jotta voi elää.

[/quote]

Mä olen käynyt asioita vuositolkulla läpi, mutta aina vain ryven tässä samassa paskassa. Huooooh. Aikuinen nainen ja itkeä vollottaa ääneen omaa pahaa oloa. Huoh! Ap. 
[/quote]

En mäkään pääse juuri eteenpäin. Keikahdan huonoon oloon jos joku sanoo jotakin joka heläyttää kaiken auki.

Vierailija
35/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivua

Vierailija
37/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä! <3 kaikki järjestyy.

Vierailija
38/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda

Vierailija
39/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:39"]

Paljon tsemppiä! <3 kaikki järjestyy.

[/quote]

Älä sano noin jos et kerro miten ne järjestyy? Mitä pitää tehdä, että kaikki järjestyy? Milloin ne järjestyy? Kuka tekee ja mitä? Perustele ja anna neuvot. Ap. 

Vierailija
40/52 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että sussa on paljon hyvää. Mä ainakin arvostelen ihmisiä lähinnä sen perusteella, miten he muita kohtelevat: ovatko kivoja ja reiluja muita kohtaan. Eli mikäs nobody sä muka olet, sussahan on siis sitä sisäistä kauneutta joka on oikeasti arvostettavaa! :) Tietääköhän terapeuttisi, miten huonosti voit? Voisikohan sua auttaa esim. masennuslääke terapian lisäksi? Harmi, kun tunnet itsesi noin huonoksi. Ei muuten kannata ajatella, mitä muut ajattelevat. Eikä sitä voi tietääkään. Huomaa, mitä olet saanut elämässäsi aikaan: arvokkaat lapset, joille JUURI SINÄ, RAKAS, TÄRKEÄ, OMA ÄITI, olet kaikki kaikessa! Tämä ei poista murheitasi, mutta entäs jos kävisit kampaajalla. Voisi piristää edes ihan vähän etkä tuntisi itseäsi hiirulaiseksi.