Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin paha olla, että oksettaa... En jaksa elää...

Vierailija
13.11.2014 |

Mulla on niiiiin paha olla. Mulla on itsetunto-ongelmia ollut jo pitkään ja tänään on tullut olo, että en riitä kenellekään tällasena kun olen ja haluan vain kuolla pois. Mulla on lapsia. Joo, ajattelen ja rakastan niitä. En ehkä tee itelleni mitään, mutten vain jaksa. Mul on ihan tajuttoman huono itsetunto. Se olo tuntuu konkreettisesti siten, että oksettaa. Tuntuu, että olen tällanen harmaahiiri ja kaikki muut on onnellisia ja hyvinvoivia ja kauniita ja kaikkee. Mä en saa juuri mistään onnellisuutta. En osaa edes pukea tän kummemmin sanoiksi tätä oloa, mutta sain edes johonkin purettua. MÄ EN JAKSA, tuntuu et ei ole mitään syytä elää! 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt juuri jotain tapahtunut?

Vierailija
2/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"]

[/quote]

No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"]

Onko sulla joku oikea ongelma?

[/quote]

On. Se, etten voi tavata sinua kasvotusten ja vähän jutella... Hyvää loppuelämää vain sinulle, en tarvitse kommenttejasi enää tänne, vaikka luulitkin niin osuvasi arkaan kohtaan :) 

Ap. 

Vierailija
4/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaavarpusuudesta voi muuttua. Ei se tapahdu päivässä tai viikossa. Anna itsellesi puoli vuotta-vuosi. Voit tehdä ulkonäöstä harrastuksesi. Olet sentään paikallistanut sen ongelman, mikä on isoin itsetuntoasi ajatellen.

Vierailija
5/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"]

[/quote]

No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap. 
[/quote]

Mene juttelemaan jonnekin. Muista kriisilinja 0101950202.
Lue kirjoja jotka voivat auttaa sua.

Vierailija
6/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, aattele - sun lapset on suuri syy elää! Sä oot heidän ainoa äitinsä! Ajattele, mitä heille tapahtuisi, jos vahingoittaisit itseäsi. Kovasti tsemppiä ja voimia! 

Vierailija
7/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alamaissa. Hoida itseäsi ( minunkin pitäisi)
ja olet lapsille parasta maailmassa.

Vierailija
8/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli harmaavarpusolo, kunnes muutin tyyliäni ja aloin näyttää hyvältä. Nyt mulla on muuten vain itsetuntoon liittyviä ongelmia. Kai se on joku asenne joka kytee tuolla aivojen sopukoissa eikä se siitä ulkonäön mukana parane.

Vierailija
9/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:39"]

Harmaavarpusuudesta voi muuttua. Ei se tapahdu päivässä tai viikossa. Anna itsellesi puoli vuotta-vuosi. Voit tehdä ulkonäöstä harrastuksesi. Olet sentään paikallistanut sen ongelman, mikä on isoin itsetuntoasi ajatellen.

[/quote]

Joo mut liittyy siihen paljo muutakin. Tuntuu, etten ole arvokas, oon vaan täys nolla, siis nobody. Menneisyys ja tapahtuneet asiat vaikuttaa. Käyn kyllä välillä jutteleen ammattiauttajalle, mut loppupeleissä ei se poista tai helpota näihin arjen ajatuksiin. Ne vain tulee ja välillä todella voimakkaana.

Tänään kävin kaupungilla ja oli olo, että pitää joka välistä luikahtaa tosi nopeesti, ettei vain kukaan näe ja mietin koko ajan et mitähän tuo ja tuo ajattelee minusta. Esim. toinen asiakas katsoi kaupassa mua pitkään ja silmiinkin, ajattelin heti, että onpa kaunis nainen siinä ja katsoo mua ihan selvästi halveksuen ja et miten voi ihminen olla ton näkönen. Vaikka oon kai ihan ok-näköinen. Ainaki moni sanonut että olen nätti yms.

Mutta nyt kun tulin kotiin, niin oksettaa. Kurkkua kuristaa enkä jaksa taistella tällastten asioiden kans. Ap. 

Vierailija
10/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"] Onko nyt juuri jotain tapahtunut? [/quote]   No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap.  [/quote] Mene juttelemaan jonnekin. Muista kriisilinja 0101950202. Lue kirjoja jotka voivat auttaa sua.

[/quote]

Käyn aika-ajoin (pyrin 1 krt viikossa mut ei aina onnistu) juttelemassa ammattiauttajan kanssa, tänään viimeksi. Ei se helpottanut yhtään. Asioita on niin paljon, ettei ehdi kuin yhtä aihetta käydä läpi sen 45 minuuttia. Seinät vaan kaatuu päälle, en voi sille mitään... Ap. 

Vierailija
11/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"] Onko nyt juuri jotain tapahtunut? [/quote]   No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap.  [/quote] Mene juttelemaan jonnekin. Muista kriisilinja 0101950202. Lue kirjoja jotka voivat auttaa sua.

[/quote]

Käyn aika-ajoin (pyrin 1 krt viikossa mut ei aina onnistu) juttelemassa ammattiauttajan kanssa, tänään viimeksi. Ei se helpottanut yhtään. Asioita on niin paljon, ettei ehdi kuin yhtä aihetta käydä läpi sen 45 minuuttia. Seinät vaan kaatuu päälle, en voi sille mitään... Ap. 
[/quote]

Ehkä pitäis pohjia myöten kaivaa mistä kaikki kumpuaa. Onko keskustelu pintapuolista?

Vierailija
12/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit tehdä mitä ikinä haluat. Elämä on kaunis

Vierailija
13/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota duuni, ihan mikä tahansa 

Vierailija
14/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:41"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"] Onko nyt juuri jotain tapahtunut? [/quote]   No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap.  [/quote] Mene juttelemaan jonnekin. Muista kriisilinja 0101950202. Lue kirjoja jotka voivat auttaa sua. [/quote]   Käyn aika-ajoin (pyrin 1 krt viikossa mut ei aina onnistu) juttelemassa ammattiauttajan kanssa, tänään viimeksi. Ei se helpottanut yhtään. Asioita on niin paljon, ettei ehdi kuin yhtä aihetta käydä läpi sen 45 minuuttia. Seinät vaan kaatuu päälle, en voi sille mitään... Ap.  [/quote] Ehkä pitäis pohjia myöten kaivaa mistä kaikki kumpuaa. Onko keskustelu pintapuolista?

[/quote]

Tiedostan kyllä mistä ne johtuu. Lapsuus, (tunne)kylmät vanhemmat, insestiä, luottamuspula ihmisiin ja piste iin päälle se miehen puolelta joten siitä sit lopulta ero. Oon niiiiiin nobody täällä maan päällä... 

Vierailija
15/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ammattiauttajat pysty auttamaan vaan kaikki lähtee susta itsestäsi, linnunaskelin ensin, tee itsellesi tavoite jonka täytät ja sitten pikkuhiljaa nostat sitä tavoitettasi.

Pitää olla rohkea ja ottaa vastuu omasta elämästä, kukaan muu ei sitä tee. Se on vaikeeta, tiedän kokemuksesta, mutta jokainen on vahva jos vain haluaa. 

Itse olen sitä mieltä, että itsemurhan tehnyt pääsee helpolla, muut jäävät kärsimään ja heille jää pitkään arvet. Mietipä sitä.

Vierailija
16/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse muuttua! Olet hyva juuri sellaisena kuin olet. JUST BE YOURSELF, EVERYONE ELSE IS ALREADY TAKEN. Tuo lause summaa minusta koko ihmisyyden. Sina olet sina, muut ovat muita. Ja myos lause. IT IS NONE OF YOUR BUSINESS WHAT OTHER PEOPLE THINK OF YOU.  Sina elat elamaasi ja muut saavat miettia mita miettivat. Olet varmaan aivan ihana ihminen. Harmi, ettet asu Lontoossa (vai asutko?)

Vierailija
17/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää taaksesi kaiken menneen, ei niitä tarvitse enää kantaa mukana. Tilanne on nyt se, että sinulla on lapsia, ja olet varmaan terve. Olet lapsillesi tärkeä, ja ole tärkeä myös itsellesi. Olet ainutkertainen ihminen. Saat olla harmaa hiiri ja olet hyvä sellaisena, mutta voit myös punata huulet ja hymyillä. 

Yleensä ajattelemme vain itseämme: Mitä olen tehnyt, mitä minulle on tapahtunut ja mitä se merkitsee minulle: Kaikki on minä ja minä. Kuitenkin on välttämätöntä sanoa: Nyt en ajattele itseäni vaan koko maailmaa. Suljen pois itseni, keskityn kuuntelemaan hiljaisuutta ja ottamaan vastaan, mitä se antaa, mitä se opettaa ja puhuu.

Mitä voisin tehdä kohdalleni tulevan ihmisen puolesta, että hänen olisi hyvä olla? Jos ajattelisimme enemmän toisten hyvinvointia, elämä olisi paljon parempaa. Kun ajattelemme vain itseämme ja omaa hyvinvointiamme, ei elämä voi olla hyvää.

Hiljaisuus on tila, jossa ihminen voi kuljeskella omassa syvyydessään. Voin olla yksin oman itseni kanssa ja tuntea, kuka olen. Olenko tyytyväinen siihen, mitä olen juuri nyt? Onko jotain sellaista, mitä minun täytyy tehdä voidakseni olla se, joka haluan olla? Olla yksin itsensä kanssa ja ajatella, mitä haluaa olla ja tehdä.

Vierailija
18/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:06"]

Ei sinun tarvitse muuttua! Olet hyva juuri sellaisena kuin olet. JUST BE YOURSELF, EVERYONE ELSE IS ALREADY TAKEN. Tuo lause summaa minusta koko ihmisyyden. Sina olet sina, muut ovat muita. Ja myos lause. IT IS NONE OF YOUR BUSINESS WHAT OTHER PEOPLE THINK OF YOU.  Sina elat elamaasi ja muut saavat miettia mita miettivat. Olet varmaan aivan ihana ihminen. Harmi, ettet asu Lontoossa (vai asutko?)

[/quote]

Kiitos! Ja kiitos muillekin tsemppaajille! Asun Suomessa. Mussa on oikeasti paljon hyvää ja sisäistä kauneutta vaikka muille jakaa, mut jotenkin vaan tuo oma huonommuus ihmisenä ja NAISENA tulee vähän väliä eteen ja jotenkin se tänpäiväinen reissu kaupungille toi tän ihan karseen olon. Ap. 

Vierailija
19/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:41"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:35"] Onko nyt juuri jotain tapahtunut? [/quote]   No ei juuri nyt. Mutta aiemmin elämässä paljonkin. Ap.  [/quote] Mene juttelemaan jonnekin. Muista kriisilinja 0101950202. Lue kirjoja jotka voivat auttaa sua. [/quote]   Käyn aika-ajoin (pyrin 1 krt viikossa mut ei aina onnistu) juttelemassa ammattiauttajan kanssa, tänään viimeksi. Ei se helpottanut yhtään. Asioita on niin paljon, ettei ehdi kuin yhtä aihetta käydä läpi sen 45 minuuttia. Seinät vaan kaatuu päälle, en voi sille mitään... Ap.  [/quote] Ehkä pitäis pohjia myöten kaivaa mistä kaikki kumpuaa. Onko keskustelu pintapuolista?

[/quote]

Tiedostan kyllä mistä ne johtuu. Lapsuus, (tunne)kylmät vanhemmat, insestiä, luottamuspula ihmisiin ja piste iin päälle se miehen puolelta joten siitä sit lopulta ero. Oon niiiiiin nobody täällä maan päällä... 

[/quote]

No pitääkö sun olla somebody? Oot vaan oma ittes ja nautit elämästä.

Vierailija
20/52 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tapahtunut lähiaikoina jotain joka saa sinut tuntemaan itsesi nobodyksi vai onko tunne ollut pitempään/aina? Ammenna itseesi iloa ja onnellisuutta lapsistasi! He ovat sinulle toivon mukaan kaikki kaikessa. Yritä purkaa pahaa oloasi, ihan millä lailla vain, juttelemalla, piirtämällä, liikunnalla. Ethän pura mitään lapsiisi. He ovat viattomia :) Toivon sinulle sydämestäni kaikkea hyvää.