Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on refluksitauti niin sopiiko mikään kahvi joka ei närästä?

Vierailija
25.09.2021 |

Tai onko mitään teetä joka ei närästä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla löytyy, jos löytyy.  Minulle käy juhlamokka luomu, mutta vain aamupäivällä kaksi kuppia. 

Vierailija
2/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miten olisi kofeiiniton kahvi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt, että onko refluksitautisilla normaaleja olotiloja jolloin olo on ihan normaali vai tuntuuko se vaiva jatkuvasti enemmän tai vähemmän? Olen alkanut epäilemään, että ehkä tämä ei ole refluksia niinkuin lääkäri päätteli kun en ole normaalia päivää nähnyt sen jälkeen kun alkoi eikä minkään maan ruokavalio tunnu vaikuttavan.

Vierailija
4/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin ykkönen

Vierailija
5/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapaahtoiset käy välillä, ja tämä uutuus smooth on hyvä. Pikakahvi myös sopii.

Vierailija
6/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapaahtoisemmat ovat lempeämpiä mahalle. Kokeile vaikka murukahveilla ensin, nehän ovat järjestään tummemmaksi paahdettuja kuin Juhlis ym.

Vierailija
7/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummapaahtoisemmat ovat lempeämpiä mahalle. Kokeile vaikka murukahveilla ensin, nehän ovat järjestään tummemmaksi paahdettuja kuin Juhlis ym.

Kokeilin lidlin murukahvia mutta ei sopinut.

Vierailija
8/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt, että onko refluksitautisilla normaaleja olotiloja jolloin olo on ihan normaali vai tuntuuko se vaiva jatkuvasti enemmän tai vähemmän? Olen alkanut epäilemään, että ehkä tämä ei ole refluksia niinkuin lääkäri päätteli kun en ole normaalia päivää nähnyt sen jälkeen kun alkoi eikä minkään maan ruokavalio tunnu vaikuttavan.

Se on jatkuva närästys päällä jos on yksin sopimaton  tuote jatkuvassa ruokavaliossa.

Vierailija
9/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvid Nordquistin tummat paahdot käy minulle parhaiten. Reko ja Festivita ainakin varmasti. Muun merkkisistä tummistakin kahveista on alkanut tulemaan yllätysripaskaa ja närästystä. Juon kahvin kevytkerman kanssa, koska on aika väkevän makuista.

Vierailija
10/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummapaahtoiset rasvattomalla maidolla ja kohtuudella.

Vierailija
11/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi mikään kahvi. Rooibostee sopii, samoin valkoinen tee aika hyvin.

Mulla on ollut refluxi lapsesta asti. Siihen tottuu ja olo tuntuu suht normaalilta vaikka närästääkin.

Vierailija
12/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gevalia on ehdottomasti parasta juuri siihen.

Vierailija
13/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää kahvi vaan pois. Ei sitä edes kaipaa, kun pääsee vieroitusoireista eroon muutamassa päiviässä. Nyt miettii, että miksi sitäkin litkua tuli lopulta juotua.

Vierailija
14/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästääkö Watsa-kahvi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme