Olenko ainoa joka inhoaa Tampereen Hämeentietä?
Varsinkin bussilla mennessä on aika monta kertaa tullut puraistua kieleen ja eihän tästä vauva-palstan selailustakaan tule sillä pätkällä mitään. Onneksi ei ole erityisen pitkä tuo mukulakivipätkä, muuten menis kyllä hermot vielä enempi kuin nyt :(
Kommentit (26)
Nätti? Mistä kohtaa? Korostaa Tampereen kylämäisyyttä, yks helvetin ankea katu muodostaa keskustan (ok Plevnan alue on viihtyisä). Asun Tampereella ja kaikki muualta tulevat vieraat kai kohteliaisuudesta kehuu, miten Tampere on mukava. Itse en kyllä ole huomannut. Olen asunut jokaisessa trion kaupungissa (Hesa, Turku ja Tampere) ja tää on kyllä niitsä kolmesta rumin ja ankein.
Eli on muitakin!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:30"]
Nätti? Mistä kohtaa? Korostaa Tampereen kylämäisyyttä, yks helvetin ankea katu muodostaa keskustan (ok Plevnan alue on viihtyisä). Asun Tampereella ja kaikki muualta tulevat vieraat kai kohteliaisuudesta kehuu, miten Tampere on mukava. Itse en kyllä ole huomannut. Olen asunut jokaisessa trion kaupungissa (Hesa, Turku ja Tampere) ja tää on kyllä niitsä kolmesta rumin ja ankein.
Eli on muitakin!
[/quote]
Miten Tampereesta saa kylämäisemmän kuin Turusta? C'mon.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:30"]
Eli on muitakin!
[/quote]
Miten Tampereesta saa kylämäisemmän kuin Turusta? C'mon.
[/quote]
Turku on kuin kopio Keski-Euroopan kaupungeista. Tampere on paisunut kylä. Ihan jo kaupunkisuunnittelultaan.
Onhan se nätti joo, muttei kovinkaan käytännöllinen