Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka inhoaa Tampereen Hämeentietä?

Vierailija
13.11.2014 |

Varsinkin bussilla mennessä on aika monta kertaa tullut puraistua kieleen ja eihän tästä vauva-palstan selailustakaan tule sillä pätkällä mitään. Onneksi ei ole erityisen pitkä tuo mukulakivipätkä, muuten menis kyllä hermot vielä enempi kuin nyt :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nätti joo, muttei kovinkaan käytännöllinen

Vierailija
22/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti? Mistä kohtaa? Korostaa Tampereen kylämäisyyttä, yks helvetin ankea katu muodostaa keskustan (ok Plevnan alue on viihtyisä).  Asun Tampereella ja kaikki muualta tulevat vieraat kai kohteliaisuudesta kehuu, miten Tampere on mukava. Itse en kyllä ole huomannut. Olen asunut jokaisessa trion kaupungissa (Hesa, Turku ja Tampere) ja tää on kyllä niitsä kolmesta rumin ja ankein.

Eli on muitakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:30"]

Nätti? Mistä kohtaa? Korostaa Tampereen kylämäisyyttä, yks helvetin ankea katu muodostaa keskustan (ok Plevnan alue on viihtyisä).  Asun Tampereella ja kaikki muualta tulevat vieraat kai kohteliaisuudesta kehuu, miten Tampere on mukava. Itse en kyllä ole huomannut. Olen asunut jokaisessa trion kaupungissa (Hesa, Turku ja Tampere) ja tää on kyllä niitsä kolmesta rumin ja ankein.

Eli on muitakin!

[/quote]

Miten Tampereesta saa kylämäisemmän kuin Turusta? C'mon.

Vierailija
24/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:30"]

Eli on muitakin!

[/quote]

Miten Tampereesta saa kylämäisemmän kuin Turusta? C'mon.

[/quote]

Turku on kuin kopio Keski-Euroopan kaupungeista. Tampere on paisunut kylä. Ihan jo kaupunkisuunnittelultaan. 

Vierailija
25/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/26 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania poliiseja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä