Sain täältä neuvon, miten unohtaa eräs ihminen:
minulle neuvottiin, että kannattaa hommata korvaava laastarisuhde. Nyt sellainen on hommattu ja olo on entistä kurjempi. Tämän laastarisuhteen kanssa tuntuu, kuin olisin prostituoitu, sydän ei ole yhtään mukana. Kuitenkin pelkään olla yksin, kun kaikki ajatukset rakastamastani ihmisestä hiipii mieleen. Vielä vinkkejä? :(
Kommentit (12)
No tee asioita joista tulee hyvä mieli ja olo. Jos laastarisuhde tuntuu pahalta, anna olla. Aloita joku uusi harrastus, käy ystävien kanssa kävelyllä, leffassa, syömässä, mene lenkille ja vaahtokylpyyn jne.
ei parisuhde saa olla elämän ainoa tärkeä sisältö.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:59"]
No tee asioita joista tulee hyvä mieli ja olo. Jos laastarisuhde tuntuu pahalta, anna olla. Aloita joku uusi harrastus, käy ystävien kanssa kävelyllä, leffassa, syömässä, mene lenkille ja vaahtokylpyyn jne.
ei parisuhde saa olla elämän ainoa tärkeä sisältö.
[/quote]
Kiitos, fiksuja sanoja! :) ap
Aika auttaa. Kliseistä mutta totta.
Kuka sitä laastaria muka käski panna? Ei tietenkään, hupsu.
No mikset voisi etsiä ihmistä, jonka kanssa haluat olla? Ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa oikeaa. Kyllä niitä oikeita voi olla useampia. Ihmisten tapaaminen ylipäätään auttaa. Harrastukset, työnteko, matkailu jne. Ala treenata kovasti, käyt salilla ja juoksulenkeillä. Vietä aikaa kavereidesi kanssa. Uppoudu töihin tai opiskeluihin. Lähde etelään. Mene terapiaan. Itse olen vähän samassa tilanteessa, että pitäisi unohtaa ja unohtaminen on helvetin vaikeaa. Päivä kerrallaan. Älä jää vatvomaan ikäviä fiiliksiä yksin. Puhu niistä ystävillesi ja toisaalta yritä tehdä välillä ihan muita asioita, jotta unohtaisit kyseisen ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:19"]
No mikset voisi etsiä ihmistä, jonka kanssa haluat olla? Ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa oikeaa. Kyllä niitä oikeita voi olla useampia. Ihmisten tapaaminen ylipäätään auttaa. Harrastukset, työnteko, matkailu jne. Ala treenata kovasti, käyt salilla ja juoksulenkeillä. Vietä aikaa kavereidesi kanssa. Uppoudu töihin tai opiskeluihin. Lähde etelään. Mene terapiaan. Itse olen vähän samassa tilanteessa, että pitäisi unohtaa ja unohtaminen on helvetin vaikeaa. Päivä kerrallaan. Älä jää vatvomaan ikäviä fiiliksiä yksin. Puhu niistä ystävillesi ja toisaalta yritä tehdä välillä ihan muita asioita, jotta unohtaisit kyseisen ihmisen.
[/quote]
Tiedostan kyllä, että aika auttaa, mutta viimeiset viikot ovat olleet vaikeita. Viestisi on siis, että tämä tuska on käytävä läpi? Liikuntaa harrastan kyllä ja se onkin yksi niistä harvoista asioista, jotka tuovat minulle iloa. Ehkä sitä liikunnan määrää voisi lisätä. Ja kyllä olisi ihanaa löytää joku ihminen, jonka kanssa todella haluaisin olla. Se vaan ei löydy sormia napsauttamalla.
Kaikista pahinta on, että joudun näkemään tätä ihmistä, jota en enää haluaisi ajatella, joka ikinen arkipäivä. ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:45"]minulle neuvottiin, että kannattaa hommata korvaava laastarisuhde. Nyt sellainen on hommattu ja olo on entistä kurjempi. Tämän laastarisuhteen kanssa tuntuu, kuin olisin prostituoitu, sydän ei ole yhtään mukana. Kuitenkin pelkään olla yksin, kun kaikki ajatukset rakastamastani ihmisestä hiipii mieleen. Vielä vinkkejä? :(
[/quote]
Ei laastarin kanssa kuulukaan olla sydäntä mukana...
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:19"]Kuka sitä laastaria muka käski panna? Ei tietenkään, hupsu.
[/quote]
No nimenomaan sen kanssa pannaan. Aivot narikkaan.
Laastarisuhteet tulee tehdä aina sen mukaan mitä itse kestää ja millaista laastaria kaipaa, vai kaipaako laisinkaan.
Mä en koskaan ole harrastanut laastarien kanssa seksiä, koska se on liian rankkaa. Enemmänkin kahvittelua, viestittelyä, leffojen katselemista. Ei siinä naimisiin olla menossa :D Toki toinen tekee eri tavalla, jos ei osaa niin tulee entistä huonompi olo tietenkin.
Rupeet rakastamaan itseäsi. Et tarvitse toista ollaksesi onnellinen. Kipu menee ohi ja tapaat vielä jonkun joka rakastaa sinua hyvinä sekä huonoina päivinä.
En turvaisi seksisuhteena ns. laastariin, rikot vain itsesi pahemmin. Vietät mielummin aikaa ystävien + muiden läheisten kanssa ja jos kovasti panettaa, niin poikkeat sinne baariin ja hoidat homman ilman tunnesidettä. Siis jos ihan pakko saada kosketuspintaa. :)
get over it