Leikkasin hiukset lyhyiksi ja nyt kaduttaa
mutta onneksi voin pitää ensi kevääseen asti pipoa kauppareissuilla, ja hiuksethan kasvaa kyllä takaisin.
Kommentit (9)
Kyllä ne siitä kasvaa. Mutta sillä välin, ei pipo varmasti ole ainoa vaihtoehto.
Voi opetella laittamaan ne hiukset omaan tyyliin. Esim. mä kun leikkasin lyhyet, kampaajan laittamisen jäljiltä tukka oli järkytys. Kuin sähköiskun saanut siili, pysty kananperstukka suoraan sanoen. Kuin tumma räjähtänyt karvalakki päässä. Mutta kun kotona sitten laitoin suoristusraudan kanssa tukan litteämmin, epäsymmetrisen jakauksen, niin eipä se nii pahalta näyttänytkään. Aika samalta kuin jos pitkä tukka on kiinni.
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset. M28
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku naisten kauneuslaki?
Ei ole siili, ei läkelläkään. Ei mua muuten kaduttaisi mutta kun en itse saanut leikattua niin hyvin. Nyt nää on epätasaiset. Täytyy ostaa jotain kunnollista muotoiluainetta jonka avulla hiukset pysyisi niinkun ne laittaa.
Osaisiko joku suositella sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuule vanha akka jo. Mua ei koske nuo sun sääntösi.
Minä kävisin ammattilaisella leikkauttamassa, tai vähintään pyytäisin kaveria tasoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan kanan per setukka.
Nyrhitty kananpersetukka MT-värjäyksellä. Eli ihan normi setti, tuttjen kesken TEHY-tukka. Demarihaahkojen vakio default-asetus.
Miksi kaduttaa? Millainen malli? Siili?