Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suretko aborttia joka oli tehtävä kun mies uskoton

Vierailija
13.11.2014 |

Suretko aborttia joka oli tehtävä itsestäsi riippumattomista syistä? Mies uskoton, vauva vammainen ym.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt aborttia, mutta sen tiedän, että miehen uskottomuus ei ikinä olisi syy siihen. Miksi ihmeessä olisi??

keskenmenoja on sen verrran monta, että tiedän sanoa varmaksi: kyllä surisin jos keskeytys pitäisi tehdä vaikkapa vauvan sairauden takia.

Vierailija
2/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan aborttia voi surra, vaikka siihen olisi hyvät tai itsestä riippumattomat syyt.

Surisin myös noita aborttiin liittyviä syitä, uskottomuus, vauvan vammaisuus jne., jos niitä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren. Vauva oli vakavasti vammainen ja kuollut heti synnyttään/syntynyt kuolleena tai jos olisikin selvinnyt muutaman vuoden olisi ollut koko (hyvin lyhyen) ikänsä ihan muista riippuvainen ja tuskin ikinä edes kommunikaatiokykyinen.

Vierailija
4/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tekisi aborttia miehen uskottomuuden takia, lapsi olisi siihen täysin syytön. Varmasti surisin aborttia myös tilanteessa, jossa se on ainoa vaihtoehto ja tietäisin, ettei lapsi olisi ollut elinkykyinen. Osittain syynä varmasti se, että olen aina halunnut lapsia ja raskaudet ovat aina olleet toivottuja.

Sitä olen miettinyt, että tekisikö abortin sellaisessa hypoteettisessa tilanteessa, että raskaus olisi seuraus raiskauksesta (erityisesti jos tekijä joku muu kuin oma puoliso).. siinäkin lapsi täysin viaton, joten olisi varmasti todella vaikea päätös (ja varmasti surisin tuossakin tilanteessa, vaikka itse päätöksen tekisikin). Tunteita en voisi sivuuttaa edes järkisyihin vedoten.

Vierailija
5/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, miksi pitäisi tehdä uskottomuuden vuoksi abortti? Tekisin vain siinä tapauksessa, että vauva olisi sairas jollakin tavalla. Kai sitä surisi, mutta tuskin katuisin.