Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku juhlamokka

Vierailija
25.09.2021 |

Mitä järkeä on noissa pikkupaketeissa juhlamokkaa? Pakkausmateriaalia vain kuluu enemmän kahvikiloa kohti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä idea. Pienille reissuille, ettei jää vaikka mökille avattua pakettia tai ei tarvii kantaa takas, jos pyrähtää vain viikonlopuksi. Ei mulla kyllä mökkiä ole, mut silti.

Vierailija
2/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko missään kaupan pakkauksessa mitään järkeä? Pakkaukset ovat isoja ja pakkausmateriaalia on vaikka kuinka ja paljon suhteessa tuotteen määrään. Tässä olisi todella paljon kehitettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä idea. Tuli lähikauppaan ja oli edullinen. Se vaaleanpunainen pakkaus. Kerran ostin ja oli hyvää kahvia. Sen jälkeen oli jatkuvasti myyty loppuun ja tyhjä hylly, joka jälkeen hinta pomppasi 3,5e jolla saa jo ihan normikokoisen paketin. En ole sen jälkeen ostanut.

Vierailija
4/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen enemmän isoissa marketeissa sitä erilaisten maitojen määrää.

Vierailija
5/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään kaupan pakkauksessa mitään järkeä? Pakkaukset ovat isoja ja pakkausmateriaalia on vaikka kuinka ja paljon suhteessa tuotteen määrään. Tässä olisi todella paljon kehitettävää.

Muro- ja myslipaketit ovat tästä hyvä esimerkki. Iso pahvipakkaus, jonka sisällä pieni pussi, josta puolet on ilmaa. 

Vierailija
6/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä litteät jauhelihapakkaukset ovat hyvä edistys. Kun vain kaikki siirtyisivät siihen, jätteiden määrä ja logistiikkakulut pienenisivät. 

Vierailija
7/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen valtavat valikoimat on aiheuttanut sen, että pakkauksella pitää yrittää erottua hyllystä. Kukaan ei ole valmis pienentämään pakkaustaan. Leikkelehylly on hyvä esimerkki.

Vierailija
8/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt miksi kaikki pullapitkot ja muut pitkot ovat niin isoja. Olisi kiva joskus ostaa, mutta yhdelle hengelle hieman liikaa.  

Vierailija
9/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuessa kahvia kulu niin vähän, että iso paketti alko "väljähtyyn" ja osan joutu heittään siitä pois ja ostaan uuden, että sai hyvää kahvia.

Vierailija
10/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt miksi kaikki pullapitkot ja muut pitkot ovat niin isoja. Olisi kiva joskus ostaa, mutta yhdelle hengelle hieman liikaa.  

Kyllä voisilmä pullava menee päivässä

Vierailija
11/11 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisilmä pullava menee päivässä

Menee, mutta alkaa näkyä poskissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme