Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti "pick me girl" ei ole jälleen yritys ajaa naisia samaan muottiin

Vierailija
25.09.2021 |

Meitä aitoja poikatyttöjäkin on olemassa, jotka olemme myös heteroita. En koe että maailma olisi meille erityisen myötämielinen, vaikka ns. naiselliset naiset kuvittelevat niin. Jo ennen kuin tuo termi keksittiin minua on epäilty feikiksi, ei pelkästään naisten vaan myös miesten puolesta. Itsehän olen jo sen ikäinen ettei kiinnosta mitä muut ajattelevat, mutta nuoret naiset voisivat koittaa olla toisiaan kohtaan vähän suvaitsevampia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan sanaa poikatyttö, sekin on tiettyä alistamista. Mutta miksei voi olla oma itsensä polkematta itseään ja muita? Ap syyllistyy nyt siihen. Ja maailma ei tod. ole parempi naisille, oli sitten "maskuliininen" tai ei.  

Vierailija
2/5 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti tämä pick me girl nyt taas on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi on. Jos on eri mieltä mistään deittailuun, parisuhteisiin, miehiin, tms. liittyvästä asiasta niin on heti kauhea pick me. Joillakin naisilla on selkeästi sellainen uskomus, että kaikki naiset ovat kaikesta samaa mieltä ja meillä kaikilla on samanlaiset kokemukset, ja ainoa syy erimielisyyksiin on se, että toinen haluaa vaan miellyttää jotain kuvitteellista miestä. Tämä on nähty miljoona kertaa eri somekanavien kommenteissa.

Vierailija
4/5 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uniikki lumihiutale. En ole samanlainen kuin muut naiset. Hei miehet, tykätkää minusta, please.

Vierailija
5/5 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti tämä pick me girl nyt taas on?

mä olen käsittänyt tuon termin niin, että sillä tarkoitetaan naista joka peesaa ja myötäilee jotain törkyukkoja, on julkisesti antifeministi ja muita naisia vastaan. Täällä oli joskus aloitus naiselta, jonka miesystävä ei jaksanut ajaa ap:n isoon kotiin, mutta ap:n olisi pitänyt ajaa miehen yksiöön patjalle nukkumaan töiden jälkeen tms. Pick me -meininkiä sekin.