Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sorel talvisaappaat lapselle

Vierailija
13.11.2014 |

Hei. Onko kokemuksia Sorelin talvisaappaista lapsilla?

Ovatko ok? Vaikuttavat mielestäni aika painavilta. Lämpimät varmasti ja kestävät, mutta tuo painavuus mietityttää.

Onko ehdottaa jotain hyvää talvisaapasmerkkiä? Poika 9.v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 1-vuotiaalle tytölle on hankittu Sorelin talvisaappaat täksi talveksi, mutta vielä niistä ei ole kertynyt juurikaan kokemusta. Sen verran, kuin tyttö on kengillä kävellyt, niin ei ainakaan häntä ole tuntunut häiritsevän niiden painavuus.
.
Olen kiinnittänyt huomiota lähinnä siihen, että Sorelilla on kovin erilainen mitoitus kuin muilla merkeillä (muissa kengissä tytön koko on 22, Sorelissa 24). Ota siis tämä huomioon, jos tilaat kengät netistä.

Vierailija
2/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat kokemukset kuin kakkosella! Ostin talvikengiksi 1-vuotiaalle pojalleni, ei vielä käyttökokemusta. Pojan ensiaskelkengät ovat kokoa 22, mutta nyt käyvät pieniksi, joten koko 23 olisi varmaankin oikea. Soreleissa sen sijaan otettiin koko 25, mikä kuulostaa aivan valtavalta, mutta mitattiin kenkä ja pojan jalka ja 1,7 cm jäi kasvunvaraa, että pitäisi kumminkin olla oikea koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Kiitoksia vastauksista ja pitääpä olla tuon koon kanssa extra-tarkkana.

Vierailija
4/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton aikuinen joten mielipiteeni ei varmaankaan auta paljon, mutta minusta nämä ovat älyttömän raskaat saappaat. Suojaavat toki hyvin lumihangessa, mutta silti. Minulla on myös sellainen ongelma, että varret hiertävät tuon "nystyrän" nilkan reunassa (en tiedä sen nimeä) verille. Mutta voi olla, että minulla on vain oudonmalliset jalat...

Joka tapauksessa näitä pidän parempina saappaina, ja niissä on myös elinikäinen takuu:

http://www.llbean.com/llb/shop/474?nav=gnro-506697

(Pitäisi löytyä lapsillekin!)