Nyt saa arvostella!
...suuntaan jos toiseen.
Mitä mieltä 7kk ikäisen vauvan äidistä, jota kiinnostaa lähteä usein juhlimaan kera alkoholin. Kotona myös 4v lapsi. Vähentänyt rintaruokintaa sen takia, että pääsee menemään.
(Pullo ja rinta yhtähyviä, mutta tämän tapauksen äiti sattuu imettämään.)
Kommentit (8)
Äitiyteen asetetaan nykyään kovat paineet. Apua ei saisi pyytää, vaan pitäisi itsellä pärjätä. Miten kauheita uutisia saakaan lukea tällaisen mentaliteetin Suomessa. :(
Kerran pari kertaa kuussa tai aina, kun mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:19"]
[/quote]Aivan liian usein. En arvostaisi äitinä naista joka käy noin usein. Varsinkin kun laittaa oman viihteensä rintaruokinnan (eli lapsen) edelle.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:19"]
[/quote]Aivan liian usein. En arvostaisi äitinä naista joka käy noin usein. Varsinkin kun laittaa oman viihteensä rintaruokinnan (eli lapsen) edelle.
[/quote]
Ei lisättävää.
Ihanaa, että ootte samaa mieltä mun kaa! <3 t. Ap
Vielä lisää Ap:na, että tapauksen henkilö on aina arvostelemassa ja neuvomassa mun äitiyttä. Koska itsellään kaksi lasta ja mulla esikoinen 8kk. Niin oli pakko purkaa tänne toi!! En oo käyny vielä ite ollenkaan viihteellä! Vaikka en arvostele heitä, jotka käyvät. Mutta äitinä ei voi niin usein kuin tää tapaus käy.
Mulla on kanssa kaveri, joka arvostelee mun äitiyttä koko ajan vaikka itellä ei lasta. Se loukkaa, koska oon rakastava äiti ja teen kaikkeni lasten eteen.