Kun seksi ei suju
Olen ollut yhdessä ihanan rakkaani kanssa nyt viisi vuotta. Yhteiselomme sujuu muuten hyvin, mutta viime aikoina esiin on noussut muutamia ongelmia.
Olin aina ajatellut odottavani avioliittoon asti, en ole tosin mistään uskonnollisesta perheestä tai muuta. Tämä oli poikaystävälleni täysin ok, ei hänelläkään ollut mikään kiire heiluttamaan lakanoita (olimme kumpikin neitsyitä). Noin kuukausi sitten erään tavallista kiihkeämmän illan päätteeksi päädyimme sänkyyn. Ei siinä mitään, minulle ei tämä ole ongelma tai muuta (koin olevani täysin valmis sekä henkisesti että fyysisesti).
Ongelmana onkin se, että seksi poikaystäväni kanssa ei suju (olemme yrittäneet useamman kerran). Hän kyllä mahtuu tulemaan sisääni, mutta siitä alkavatkin ongelmat.... Seksi tuntuu olevan hänelle vain hänen nautinnontavoittelua varten. Minun ehdotukset siitä mitä haluan tehtävän jätetään täysin huomiotta (esimerkiksi rintojen hyväily yms). Kun seksin aikana yritän sanoa että tuntuuko jokin hyvältä tai ei, niin vastaukseksi saan vaan vihaisen katseen.
Hän tulee nopeasti, täysin ymmärrettävää kun ekoista kerroista on kyse eikä niitä käsitöitäkään ilmeisesti ole tullut paljoa harjoiteltua. Kun yritän ehdottaa tunnelmanvirittelyä ennen yhdyntää, niin sekin yleensä kääntyy vain semmoiseksi että hän hinkkaa (kyyyllä) itseään minua vasten. Viimeksi kun ehdotin että hän voisi yrittää lämmitellä minua, niin tämä ei kuulemma kiihoita häntä ja homma jäi kesken.
Tiedän että seksi on vain pieni osa parisuhdetta, mutta tämä alkaa jo vähitellen häiritä minua. Seksin kuitenkin pitäisi olla molempien nautintoa varten, ellen sitten ole aivan täysin väärin käsittänyt.
Mitä minun teidän mielestä kannattaisi tehdä? Keskustelu poikaystäväni kanssa tästä aiheesta päättyy aina tappeluun ja murjoitukseen, hän ei suostu kuuntelemaan sitä mitä minulla on aiheesta sanottavana.
Kommentit (3)
Tätäkin on yritetty, tuloksetta. Ongelmana on että kun hän ei kestä muutamaa työntöä pidempään ja se ei ihan naiselle riitä...
Anna hieman aikaa. Jos hän on kuukausi sitten aloittanut seksielämänsä, on hänellä pitkä taival edessä tutustuessa omaan kehoonsa. käyttäkää myös käsiä, nuolemistaja leluja apuna sinun tyydyttämisessäsi.
Otat kovemmat otteet käyttöön, meet koko painolla päälle ja jos ukko änkyttää jotain, sanot et turpa kiinni, nyt nussitaan, eikä sult oo kysytty mitään.