Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko lapsesi vai puolisosi hengen jos pitäisi valita? ev

Vierailija
02.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti!!

Vierailija
2/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että menisin paniikkiin enkä pystyisi pelastamaan ketään.

Välillä panikoin ajatuksella että ajan auton veteen upoksiin (vahingossa tietysti) ja mun pitäisi pelastaa 5 lastani ylös vedestä. Siis ensin irrottaa vyöt ym. Ei heitä saisi mitenkään kaikkia raahattua ylös, jos edes yhtäkään. Olis ihan kamala tilanne.

Ehkä pelastaisin lapsen, koska hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia muuten, mutta aikuinen mies luultavasti pelastaisi itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut koittaa laittaa keittämättömänä.

Vierailija
4/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi näitä kysymyksiä, noin kaiken kaikkiaan? Miten voi olla sellainen tilanne, jossa tasavertaisesti olisi mahdollista valita? Aikuinen huolehtii lapsista ja pelastaa sitten itsensä.

Vierailija
5/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin antaa lapselleni elämän, joten tietysti haluan myös suojella sitä. Mieheni on myös puolustuskykyisempi kuin lapseni ja osaisi todennäköisemmin pelastaa itse itsensä.

Vierailija
6/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikäli osaisin pelastaa, pelastaisin sen joka olisi lähinnä. jos miehen saisi ekana pelastetuksi niin olisi kaksi aikuista pelastamassa lapsia. menisi liian kauan aikaa miettimiseen kenet lapsista pelastaisin jos yks pitäis valita.

toivottavasti ei koskaan tule tilannetta jossa pitäis tällasten asioiden kanssa olla tekemisissä

Vierailija
7/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset pelastaisin ehdottomasti, he ovat pieniä, viattomia ja pitkä elämä edessään.

Vierailija
8/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa lopulta aika pienikokoinenkin bodariksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi