Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuinko turhasta?

Vierailija
13.11.2014 |

Eli oli puhetta siitä missä maissa oltiin matkusteltu. Ensin kertoi mies, oli käynyt monissa eri maissa. Samoin miehen kaverit. Sitten alkoivat tenttaamaan multa missä olen käynyt. Mun listalla ei ollut kuin Viro ja Ruotsi. Olen kasvanut yh-perheessä, isäni on kuollut kun olin pieni. Hinku nähdä maailmaa on ollut kova, mutta kun ei ole tullut tilaisuutta. Matkaseuraksi ei kukaan mulle lähtenyt kun olis ollut mahdollisuus. Nyt sit nauroivat mulle porukalla. :( Tuli tosi paha mieli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se matkailu ainakaan ollut niitä ja niiden ajatusmaailmaa avartanut jos sulle nauroivat :(

Vierailija
2/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin loukkaantuisin ja suuttuisin, jos minulle naurettaisiin. Sanoisin myös siitä, että tuo loukkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oma miehesi nauroi sinulle kavereineen?

Ulkoruokintaan!

Vierailija
4/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen nauramista tuossa edes on? Kummallisia ihmisiä, jos tuollaiselle nauravat, olisin minäkin varmaan loukkaantunut.

Mutta oletko ihan varma, että sinulle naurettiin, ettei jotenkin tulkinnut tilannetta väärin? Niinkin voi joskus käydä, tuntuu vaan niin omituiselta, jos aikuiset ihmiset nauravat sille, ettei joku ole matkustellut....

Vierailija
5/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi ny vittu oikeesti.. jos nyt tommosesta loukkaannut niin kai osaat pitää puoles? säälittävää jäädä noin avuttomaks.

Vierailija
6/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyhmiä!!! Mä oon matkustellut paljonkin ja pienestä asti, muttei koskaan tulisi mieleenkään nauraa kenellekään siitä, ettei ole matkustellut. Mikä ikäinen olet? Ainakin 70-luvulla syntyneiden joukossa on paljonkin niitä, jotka ei ole matkustaneet.

hassua on nykyään se, että oon pitäny kiertää maapallo, kiipeillä Himalajalla, reppureissata Aasiassa, patikoida USA:n ympäri ja diipadaapa ennen kun saa sanoa matkustaneensa. Nykyään naureskellaan jo sullekin jos on ollu viikon Kanarialla. Matkustelun täytyy olla jotain yli-ihmeellistä ja extremeä...

Vierailija
7/8 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 13:00"]Eli oli puhetta siitä missä maissa oltiin matkusteltu. Ensin kertoi mies, oli käynyt monissa eri maissa. Samoin miehen kaverit. Sitten alkoivat tenttaamaan multa missä olen käynyt. Mun listalla ei ollut kuin Viro ja Ruotsi. Olen kasvanut yh-perheessä, isäni on kuollut kun olin pieni. Hinku nähdä maailmaa on ollut kova, mutta kun ei ole tullut tilaisuutta. Matkaseuraksi ei kukaan mulle lähtenyt kun olis ollut mahdollisuus. Nyt sit nauroivat mulle porukalla. :( Tuli tosi paha mieli.
[/quote]

Ei toisille kuulu naureskeöla ja vttuilla, ihan peestä että vieläpä miehesi on näin tehnyt! Ihan varsinaisen asian vierestä - olen ihan samoista lähtökohdista kuin sinä, mutta olen siltk reissannut paljon, koska polte maailmalle on ollut aina kova. Olen säästänyt ja matkustanut budjettireissuilla, ihan opiskeluaikoinakin ja koska ketään ei ole matkaseuraksi lähtenyt, olen reissannut yksin. Jos sinua oikeasti kiinnostaa matkailu, oletko ajatellut, että esimerkiksi Euroopan lentoja voi saada todella halvalla ja hotellitarjouksi kyttäämällä voi saada majoituksenkin edullisesti? En sano tätä pahalla, enkä muuten missään tapaulsessa naureskelisi vähemmän matkaavalle!

Vierailija
8/8 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, olen vasta 22v. Äiti on aina maksanut mun pikkusiskon reissut, mutta minua ei ole halunnut yksin päästää. Vähän myös hirvittää lähteä. Ja kyllä, tosiaan ihan nauroivat sille miten joku ei ole ehtinyt tähän ikään mennessä matkustaa. Kyllä pystyn itselleni nauramaan mutta tämä matkustelu on itselleni arka paikka.
Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi