Hei kaikki kunnolliset +30v miehet! Olisi kysyttävää...
...nimittäin millaista naista lähestyisit esimerkiksi baarissa tai vaikka kaupassa? Eli millainen nainen herättää mielenkiintosi ja miksi?
Kommentit (74)
Pientä, siroa, pitkähiuksista, kauniskasvoista ja tatuoimatonta.
Heh, palstalla ei taatusti pyöri kunnon miehiä, ihan väärä paikka kysyä.
Nirso kirjoitti:
Millainen on riittävän siro?
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut parhaimmaksi, etten edes yritä lähestyä ketään ns. sillä silmällä, vaan pyrin kytkemään liskoaivot pois päältä ja olla mahdollisimman näkymätön ja asiallinen. Jos nyt jostain syystä x tulee keskustelu avattua, niin se on ihan ok ja ei haittaa vaikka juttutaso syvenisi siitä entisestään. Mutta pokaamisen takia ei kannata edes harkita lähestymistä, sillä siitä seuraa vain ongelmia nykyajan kulttuurissa ja koenkin sellaisen kiusallisena tilanteena.
M32
Minäkin olen aina kokenut pokaamistilanteet kiusallisina. Ei mikään kulttuurijuttu. Ne vaan on kiusallisia.
Itsekin suosittelen ihan vaan juttelemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähestyä naista, jos hän hymyilee.
Hapannaama, joka puskee raivolla ostoskärryä jää melko varmasti väliin.
Pieni hymy ja katsekontakti tehoaa.Siis ihan millanen pakkaus vaan käy kunhan hymy irtoaa??? Miehet on niin helppoja...
Ei vaan te naiset olette yksinkertaisia. Lue ajatuksella, älä ennakkoluuloilla tai väärinymmärtäen, niin ehkä sinullekin valkenee se, että harvempi kehtaa lähestyä happamalla tuulella olevaa yrmyä, pieni hymy ja katsekontakti taas antaa positiivisen vaikutelman lähestymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tässä hyvin huomaa, suomalainen mies ei naista uskalla lähestyä, joten siksi nämä pikkupojat hakevat etupäässä niitä äitejä, mitä tässäkin on kuvailtu: ulkoisesti valkoista, Suomessa syntynyttä keskiluokkaa muistuttava ja luonteeltaan muita miellyttämään pyrkivää tyyppiä, joka parhaimmillaan hoitaa myös sosiaaliset kontaktit miehen puolesta. Mitä annettavaa näillä pikkupojilla on näille naisille (muuta kuin sadistis-masokistinen suhde), sitähän ei näistä analyyseistä tietenkään löydy.
Vau mikä projisointi, onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Hametta käyttävä kaunis nainen.
Kuulostaa ihan multa ;)
#metoo aikana ei pysty lähestymään, on vaarassa joutua oikeuteen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hametta käyttävä kaunis nainen.
Kuulostaa ihan multa ;)
Sinusta oli kysekin. Rakkain...
Hep! En lähesty minkäänlaisia naisia. Saavat tulla itse vonkaamaan, jos on tarve ja sittenkin pitää videoida akti, jotta ei tule jälkikäteen #metoo -valituksia.
Kun naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat jokaikiseen lähestymiseen negatiivisesti, niin miksi lähestyä...
Hyvä aihe. Olen todennut suomi naiset itselle sopimattomiksi ja lähestyisin varovasti vain venäläisiä naisia jotka olisivat oppineet kieltä jonkin verran.
Vaikken ehkä kunnollinen olekaan, ymmärrän hyvin, ettei tähän kysymykseen voi saada yksiselitteistä vastausta. Naiset ovat yksilöitä, yllätys yllätys, mutta niin ovat miehetkin, ilmeisesti ap:lle vielä suurempi yllätys.
Ja lopettakaa nyt hyvät miehet toi #metoo jankkaus, jollette osaa asiallisesti lähestyä naisia, on toki parempi ettette lähesty. Edelleen, vaikken ehkä kunnollinen mies olekaan, ei minulla ole ollut edes viimeaikoina lähestyä naisia asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kun naiset lähtökohtaisesti suhtautuvat jokaikiseen lähestymiseen negatiivisesti, niin miksi lähestyä...
Et vaan osaa. 😂🤣
Aivan liian riskialtista lähestyä tuntematonta naista, oli kuinka nätti hyvänsä ulkoisesti. Kyse ei edes ole mistään uskaltamisesta, toisin kuin monet kuvittelevat, vaan silkasta järkeilystä. Mitä kauniimpi nainen, sitä todennäköisemmin hän on jo varattu tai hänellä on jotain muuta syytä taustalla miksi hän ei ole suhteessa (sitoutumispelko, munahaukka, gold digger jne.). Lähestymisen johtaminen positiiviseen tulokseen on siten erittäin epätodennäköistä. Miehet yksinkertaisesti vain ajattelevat liikaa. Ja tästä syystä, ne kalua naisen reiteen baarissa painavat, röyhkeät ja kunnollisen miehen vastakohdat ovatkin niitä joita "onnistaa" naisen harmiksi.
Minun itseni voisi sanoa kärsivän semmoisesta "white knight" syndroomasta. Jos näkisin baarissa istuskellessa naisen pulassa. Joku toinen mies häiriköi häntä esimerkiksi. Kokisin aivan pakottavaa tarvetta mennä väliin auttamaan tuota pulassa olevaa neitoa. Vaikka vastapuolella olisi joku puolen tusinaa karskia motoristia tms. Moinen olisi toki uhkarohkeaa ja typerää, mutten voisi poistua tilanteesta tekemättä mitään asialle.
Minua henkilökohtaisesti siis vetää voimakkaasti puoleensa semmoinen suojelijan ja pelastajan tarpeessa oleva nainen. Damsel in distress.
M33
Vierailija kirjoitti:
Nirso kirjoitti:
Millainen on riittävän siro?
Joo, vastaus kiinostaa muakin
Alle 30-vuotiasta ja sellaista joka vaikuttaa mukavalta ja jonka ulkonäkö miellyttää
M25
Monenlaiset naiset herättävät kiinnostuksen. En silti ketään heistä lähestyisi.