Hei kaikki kunnolliset +30v miehet! Olisi kysyttävää...
...nimittäin millaista naista lähestyisit esimerkiksi baarissa tai vaikka kaupassa? Eli millainen nainen herättää mielenkiintosi ja miksi?
Kommentit (74)
En missään. Naiset eivät halua nykyään että heitä lähestytään. Kaupassa ollaan kaupassa, lenkillä ollaan lenkillä, salilla ollaan salilla, yökerhossa ollaan tyttöjen kanssa tanssimassa. Parinhaku on ulkoistettu tinderiin ja siellä sitten swaippaillaan niitä alusvaatemalleja oikealle ja itketään myöhemmin kun ei kelpaa kuin seksiin.
Pitäkää tunkkinne.
Suomalainen nainen on osansa ansainnut. Jokainen sääliä kerjäävä yksinhuoltaja saa itse vastata valinnoistaan, turha siihen on sosiaaliturvaa sotkea. Antaisivat lapsen huoltajuuden isälle, jos ovat itse kykenemättömiä lasta elättämään.
Tetubsi kirjoitti:
Hyvä aihe. Olen todennut suomi naiset itselle sopimattomiksi ja lähestyisin varovasti vain venäläisiä naisia jotka olisivat oppineet kieltä jonkin verran.
Mikset itse opettele venäjää?
Vierailija kirjoitti:
En missään. Naiset eivät halua nykyään että heitä lähestytään. Kaupassa ollaan kaupassa, lenkillä ollaan lenkillä, salilla ollaan salilla, yökerhossa ollaan tyttöjen kanssa tanssimassa. Parinhaku on ulkoistettu tinderiin ja siellä sitten swaippaillaan niitä alusvaatemalleja oikealle ja itketään myöhemmin kun ei kelpaa kuin seksiin.
Pitäkää tunkkinne.
Se olis tää.
Tetubsi kirjoitti:
Hyvä aihe. Olen todennut suomi naiset itselle sopimattomiksi ja lähestyisin varovasti vain venäläisiä naisia jotka olisivat oppineet kieltä jonkin verran.
Ole kilti ja vastaa miksi olet todennut näin?
Entä kävisikö sinulle veneläiseltä näyttävä epätyypillinen suomalainen nainen? Tässä ei tulisi sitä kielimuuriakaan :)
Mun lähestyminen menee silleen, että kysyn netissä hintaa. Saan paineet ja läheisyydentarpeet poistettua eikä tule harmia. En suurin surminkaan lähde elävässä elämässä mitään teerenpeliä pelaamaan. Siihen menee tuhottomasti aikaa ja rahaa ja alitajuisesti esitän aina jotain mitä en ole. En halua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tässä hyvin huomaa, suomalainen mies ei naista uskalla lähestyä, joten siksi nämä pikkupojat hakevat etupäässä niitä äitejä, mitä tässäkin on kuvailtu: ulkoisesti valkoista, Suomessa syntynyttä keskiluokkaa muistuttava ja luonteeltaan muita miellyttämään pyrkivää tyyppiä, joka parhaimmillaan hoitaa myös sosiaaliset kontaktit miehen puolesta. Mitä annettavaa näillä pikkupojilla on näille naisille (muuta kuin sadistis-masokistinen suhde), sitähän ei näistä analyyseistä tietenkään löydy.
En tuntisi oloani rennoksi useimpien nykynaisten kanssa. Siksi jätän ne väliin.
Ps. Huomaan muuten jo ensimmäisen minuutin aikana onko kyseessä joku päänsärkytapaus. Naiset ehkä kutsuvat sitä kemiaksi, en tiedä.
Olin tuossa bändin keikalla vuosi taaksepäin. Kaveriporukkaani lyöttäytyi mukaan naisten porukka. Olen aika laiha, en nyt hintelä kuitenkaan ja kasvoiltani aika poikasen näköinen. Jostain helv. syystä nämä neidot päättivät alkaa sössöttämään jotain isoon ääneen että pitäisi olla vähintään 30v näillä keikoilla ikäraja ettei aivan pikkupojat pyöri joka paikassa (ei siellä juuri ketään alle sen ikäistä kyllä ollutkaan), että heille on jo omat yökerhot jne. Yksi heistä oli jopa aivan kivan näköinen ja olin hetki aiemmin ajatellut lähestyä, jonka hänkin kyllä huomasi katseidemme vaihdosta aiemmin. Sanoin heidän keskustelun väliin että kumpa suominaiset säilyisivät yhtä hyvin kuin miehet niin ei tulisi tuollaisia typeriä väärinkäsityksiä. Ja meni maku koko laumasta eikä napannut enää edes tämä yksi ok neito vaikka pyöri kyllä koko keikan ajan ns tavoitettavissa muutamien metrien säteellä. Urpot.
M40
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on osansa ansainnut. Jokainen sääliä kerjäävä yksinhuoltaja saa itse vastata valinnoistaan, turha siihen on sosiaaliturvaa sotkea. Antaisivat lapsen huoltajuuden isälle, jos ovat itse kykenemättömiä lasta elättämään.
Mitäs kun isä ei halua nähdä/elättää/kasvattaa lapsiaan? Kukas ne sitten hoitaa jollei äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vaikken ehkä kunnollinen olekaan, ymmärrän hyvin, ettei tähän kysymykseen voi saada yksiselitteistä vastausta. Naiset ovat yksilöitä, yllätys yllätys, mutta niin ovat miehetkin, ilmeisesti ap:lle vielä suurempi yllätys.
Ja lopettakaa nyt hyvät miehet toi #metoo jankkaus, jollette osaa asiallisesti lähestyä naisia, on toki parempi ettette lähesty. Edelleen, vaikken ehkä kunnollinen mies olekaan, ei minulla ole ollut edes viimeaikoina lähestyä naisia asiallisesti.
Voi kuule... Mies voi lähestyä täysin asiallisesti ja jos sen vaan joku sattuu tulkitsemaan häiritseväksi syystä x, niin se riittää. Ymmärrän miehiä tässä. On tietysti syytä katsoa peiliinkin, jos tuollainen kohtelu alkaa olemaan yleistäkin...
Kerran eräs mies tuli juttelemaan minulle baarissa, minua vanhempi, ihan sinänsä asiallinen, mutta humalassa oli. Ei yrittänyt mitään ja meillä oli tosi kiinnostavia keskusteluja (hänellä oli asiantuntemusta selvästi ja sivistystäkin), vaikka mies ei minua kiinnostanutkaan missään muussa mielessä.
Yhtäkkiä hänet heitettin pihalle, että olisi minua "häirinnyt". En hyväksynyt ollenkaan asiaa ja annoin palautetta.
Tiedän myös paljon niitä naisia, jotka koko ajan kuvittelevat miesten iskevän heitä. Tällaiset pitävät jokaista keskustelun avausta ärsyttävänä ja häiritsevänä.
Ulkomailta hakisin ulkomaalaisen naisen. Niin monta kertaa olen saanut paskaa käteen suomalaisilta naisilta vaikka ihan asiallisesti olen lähestynyt.
Enkä edes ole mikään keskiverto mies. Joskus naiset itse tekevät aloitteen. Suomessa harvoin, ulkomailla usein.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken ehkä kunnollinen olekaan, ymmärrän hyvin, ettei tähän kysymykseen voi saada yksiselitteistä vastausta. Naiset ovat yksilöitä, yllätys yllätys, mutta niin ovat miehetkin, ilmeisesti ap:lle vielä suurempi yllätys.
Ja lopettakaa nyt hyvät miehet toi #metoo jankkaus, jollette osaa asiallisesti lähestyä naisia, on toki parempi ettette lähesty. Edelleen, vaikken ehkä kunnollinen mies olekaan, ei minulla ole ollut edes viimeaikoina lähestyä naisia asiallisesti.
Pick me -boy bongattu
Baarissa taisin käydä viimeksi joskus 4 vuotta sitten. Kaupassa käyn ostamassa ruokaa; en siellä lähestyisi ketään.
Toisaalta olen jo parisuhteessa. Sinkkuna käyttäisin jotain nettideitti sivustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso kirjoitti:
Pientä, siroa, pitkähiuksista, kauniskasvoista ja tatuoimatonta.
Millainen on riittävän siro?
Joo, vastaus kiinostaa muakin
Bmi alkaa ykkösellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso kirjoitti:
Pientä, siroa, pitkähiuksista, kauniskasvoista ja tatuoimatonta.
Millainen on riittävän siro?
Joo, vastaus kiinostaa muakin
Bmi alkaa ykkösellä.
Eli niin sanottu "satasen kerho"
Vierailija kirjoitti:
Baarissa taisin käydä viimeksi joskus 4 vuotta sitten. Kaupassa käyn ostamassa ruokaa; en siellä lähestyisi ketään.
Toisaalta olen jo parisuhteessa. Sinkkuna käyttäisin jotain nettideitti sivustoa.
Mua on miehet jonkin verran lähestyneet kaupassa käydessäni ja vinkkinä miehille sanoisin että se on paras paikka lähestyä! Ihan voi vaikka kysyä jostain tuotteesta kiinnostavalta naiselta tmv. ja jos tämä vaikuttaa kivalle voi viedä keskustelun eri suuntaan ja pyytää vaikka kahville. Joskus on tultu suoraan kehumaankin ja siitäkin jää hyvä mieli eikä tulisi mieleenkään olla töykeä! Etuna sekin että julkisella paikalla paljon hälyä niin nainen ei koe oloaan turvattomaksi.
Ongelman juurisyy on se, että nainen lähtökohtaisesti pelkää turvallisuutensa puolesta (se, miksi näin on, onkin toisen keskustelun paikka). Naisia tulee siis lähestyä kunnioittaen ja kohteliaasti. Jos Me too tuntuu hankalalta asialta ymmärtää tai ei tiedosta olevansa naisvihaaja/tökerö/humalassa/agressiivinen kannattaa jättää lähestymättä.
Nämä samat (omasta mielestään kiltti-)miehet, jotka täällä huutelevat, että eivät lähesty naisia, koska tulee pakit/syytetään jostain/halutaan mieluummin ulkomaalaisia (lue: alistettavia) ovat juuri niitä, jotka lähettävät pyytämättä dick picin, ruinaavat p*llua vaikkei ole edes moikkaa sanottu ja ihmettelevät, mistä mokoma Me too -kohu on syntynyt. Ei siis tunnisteta omaa käytöstä tai oteta siitä vastuuta. Heitellään solvauksia ja ihmetellään, miksei kelpaa suominaisille. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ongelman juurisyy on se, että nainen lähtökohtaisesti pelkää turvallisuutensa puolesta (se, miksi näin on, onkin toisen keskustelun paikka). Naisia tulee siis lähestyä kunnioittaen ja kohteliaasti. Jos Me too tuntuu hankalalta asialta ymmärtää tai ei tiedosta olevansa naisvihaaja/tökerö/humalassa/agressiivinen kannattaa jättää lähestymättä.
Nämä samat (omasta mielestään kiltti-)miehet, jotka täällä huutelevat, että eivät lähesty naisia, koska tulee pakit/syytetään jostain/halutaan mieluummin ulkomaalaisia (lue: alistettavia) ovat juuri niitä, jotka lähettävät pyytämättä dick picin, ruinaavat p*llua vaikkei ole edes moikkaa sanottu ja ihmettelevät, mistä mokoma Me too -kohu on syntynyt. Ei siis tunnisteta omaa käytöstä tai oteta siitä vastuuta. Heitellään solvauksia ja ihmetellään, miksei kelpaa suominaisille. Huoh.
Mutta sanoisin että naisissakin vikaa, siis että törpöt lähestyvät enimmäkseen sellaista naista joka näyttää paljon tissivakoa, käyttää kireitä leggareita, niin lyhyttä hametta että pikkarit vilkkuu tai shortseja josta näkyy paljaat kankut jne. eli eivät hekään kunnioita sitä että miehillä olisi mukavaa ja rentoa kulkea ilman että joutuisi jatkuvasti näkemään ns. liikaa ja olemaan viettiensä vietävänä.
Nämä naiset eivät siis osoita käytöstavoillaan kunnioitusta muita kohtaan, mutta vaativat sitä muilta.
Miehet lähestyy oman kokemukseni mukaan ihan eri tavalla silloin jos on pukeutunut asiallisesti ja nätisti, kuin että on liian paljon paljasta pintaa, mutta tästä ei saisi puhua eikä tätä hyväksyä.
(Tietty raiskurit yms. eri asia, eikä nyt puhuta niistä.)
Sori, en jaksa kirjoittaa erityisen asiallisesti koska viesti varmasti poistetaan tai ei edes julkaista.
Ei mikaan. Olen erakko.