Mistä hyvä "bilepaita" pulskalle?
Pikkujoulukausi lähestyy. Mistä löytyisi lyhyelle pulskalle 157cm / 83 kg sopiva biletoppi? Mieluiten haluaisin edes pienet hihat, koska käsivarret eivät ole kovinkaan nätit. Onko esim. linkkiä johonkin nettikaupan paitaan? Alaosa perus mustat housut ja korkkarit.
Bonuksena vielä jos menisi ollenkaan teemaan "80-luku", mutta ei pakko.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:42"]
Ja tällainenkin malli on minun mieleen. Jotenkin vain juuri sitä oikeaa paitaa ei ole löytynyt.
Kiitos vain illan masiksista, tiedän, että olen lihava. Olen laihduttanut juuri 6 kg, mutta vielä on paljon matkaa.. :/ En nyt kovin kauaa miettinyt minkä sanan laitan siihen, pulska tarkoittaa minusta lihavaa. En tiedä jos se muille tarkoittaa jotain muuta.
ap
[/quote]
Tuollaista waterfall-etumusta olisin ehdottanut myös sulle, se on imarteleva jos on vähän vatsaa, muttei varsinaista omenaa. :) Jonkun ehdottama peplum on minusta kamala ja vähän menneen talven lumia.
[/quote]
Siis tarkoitin sitä ensimmäisenä linkittämääsi, vaikka on tuokin ihan ok.
Mutta tarttisiko päälle vielä jotain? Bolero? Jakkutakki?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:14"]
Yksi mitä olen katsellut on tämä
http://www.zalando.fi/anna-field-toppi-sininen-an621d02q-503.html?wmc=DIS358_RT_FI_2006912.&opc=2211
Olisiko toi sitten hyvä? Olisi vähän blingbling ja vähän hihaa ja waterfall-kaulus?
ap
[/quote]
Minusta kiva tavalliseen baari-iltaan, mutta saisi jopa olla ehkä näyttävämpikin, jos pikkujouluista on kyse.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:14"]
http://www.zalando.fi/anna-field-toppi-sininen-an621d02q-503.html?wmc=DIS358_RT_FI_2006912.&opc=2211
Olisiko toi sitten hyvä? Olisi vähän blingbling ja vähän hihaa ja waterfall-kaulus?
ap
[/quote]
ihan hirveä, vanhanaikainen. Toi malli ja paljetit on suoraan jostain kymmenen vuoden takaa.
6kg alas on mahtavaa! Onnea tuloksesta ja tsemppiä jatkoon! Voit miettiä sitä kuinka kukaan laihduttanut ei vaihtaisi entiseen, joten todennäköisesti sinäkin olet tyytyväinen onnistuttuasi! Terveellistä elämää :)
T. Terveydenhoitaja
27: Toisissa pikkujouluissa teemana juuri on 80-luku, joten tuohan onkin siis mahtava! :D
Koitan vielä etsiä vähän räväkämpää ja kiitos avusta kaikille.
Ja kiitos tsempeistä laihdutukseen! :))
Tuo ihan eka linkittämäsi paita on varmasti tosi hyvä. Kauniit laskokset. Itse tykkään myös että on sitä väljyyttä, mutta että paidan alareuna ei ole sellainen telttamainen, vaan reuna saa istua suht tiukastikin lantiolle. Se, mille korkeudelle reuna laskeutuu näteiten, riippuu tietysti vartalomallistasi. :) Mutta vaikka olisi tunikakin, niin monesti se, että alareunassa on vaikka resori tai joku muu helmaa yhteen kokoava leikkaus, tekee kokonaisvaikutelmasta vähemmän telttamaisen. Sitten vaikka paksut sukkahousut tai kapealahkeiset housut, niin asu onkin jo aika simpsakka!
Peplum korostaa vyötäröä ja helman alle piiloutuu jenkkakahvat.
Jätesäkki näyttää jokaisen läskin päältä hyvältä
Onneksi minun käteni ovat kauniin muotoiset, sopivat treenatut ja kiinteät, näytän aivan upealta kädet ja olkapäät paljastavissa asuissa. Niin mut ei se ookkaan onnesta kiinni, vaan siitä että olen tehnyt TÖITÄ kroppani eteen!
Laihduta niin näyttää paremmalta :D nyt varsinkin kun sulla on "vaan" ton verran ylipainoa. Se nopeasti voi kasvaa järkyttäviin lukemiin ja sitten on vaikeampaa pudottaa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:12"]Onneksi minun käteni ovat kauniin muotoiset, sopivat treenatut ja kiinteät, näytän aivan upealta kädet ja olkapäät paljastavissa asuissa. Niin mut ei se ookkaan onnesta kiinni, vaan siitä että olen tehnyt TÖITÄ kroppani eteen!
[/quote]
No mutta nyt ei ollutkaan kyse sinusta, vaan aloittajasta. Bimbouuu
Mulla ei siis ole mitään isoja jenkkakahvoja vaan ihan nätti siluetti, se nyt vain on vähän paksumpi kuin jollain muulla. Vartalonmyötäiset mallit sopivat esim t-paidoista kyllä. Arkena käytän oikeastaan juuri t-paitaa tai pitkähihaisia, jotka ovat o-kaula-aukolla tai waterfall tai joskus v. Maha ei siis ole mikään röllykkä. Tieten silloin kun istun, syntyy sellainen makkara mahaan. Mutta, jatkan etsintää. 32:n ehdottamakin oli tosi nätti, mutta räväkkää haen.
ap