Mistä hyvä "bilepaita" pulskalle?
Pikkujoulukausi lähestyy. Mistä löytyisi lyhyelle pulskalle 157cm / 83 kg sopiva biletoppi? Mieluiten haluaisin edes pienet hihat, koska käsivarret eivät ole kovinkaan nätit. Onko esim. linkkiä johonkin nettikaupan paitaan? Alaosa perus mustat housut ja korkkarit.
Bonuksena vielä jos menisi ollenkaan teemaan "80-luku", mutta ei pakko.
Kommentit (36)
Äh, no lihavalle sitten. Ihan sama millä nimittää. Mitat on tossa siksi, että tietää kuinka pulska/lihava.. Huah...
ap
Ok, tunikakin voisi tosiaan olla ihan hyvä idea. Ajattelin, että voisin laittaa jotain vähän räväkämpää (esim. paljetteja paidassa), mutta tosiaan hihatonta en halua.
Ja vartalomalli on päärynä tai tiimalasi. Eli vyötärö on kuitenkin vyötärön mallinen. Tissit ihan normaalikokoiset.
zizzi¨s ainaki oulussa liike uudessa ideaparkissa, kato nettisivuja.
Siin.. Oleppa hyvä.. :)
Ja siis paitakoko on L tai 40-(42). En siis tarvitse XL-malleja, koska juurikin vartalomalli on enemmän päärynä eli alavartalo on isompi.
ap
Muutama ehdotus:
Peplum-malli sopii hyvin jos vyötärö löytyy kuten mainitsit. Ja joku kiva talvisen juhlava väri kuten burgundy tai tummanvihreä tuo mukavasti eloa mustiin housuihin.
Löysä, laatikkomainen yläosa on myös tosi trendikäs nyt sekä mukava päällä. Punainen on joulun klassikkoväri ja kaula-aukon koristeet tuo juhlavuutta ja vetää katseen kohti kasvoja.
Itse olen katsonut esim. tämän tyylisiä
http://www.yoursclothing.co.uk/P/Red_Slinky_Jersey_Top-(23447).aspx
Mutta saisi olla tosi räväkkä esim paljettia tms. Tuollainen malli sopii minulle hyvin. Kiitos 10 vinkeistä, mutta eka paita ei ole ollenkaan minun tyylinen ja toinen ehkä sitten liian teltta, että se yksikin hyvä osa minusta (vyötärö) katoaa.
ap
Ja tällainenkin malli on minun mieleen. Jotenkin vain juuri sitä oikeaa paitaa ei ole löytynyt.
Kiitos vain illan masiksista, tiedän, että olen lihava. Olen laihduttanut juuri 6 kg, mutta vielä on paljon matkaa.. :/ En nyt kovin kauaa miettinyt minkä sanan laitan siihen, pulska tarkoittaa minusta lihavaa. En tiedä jos se muille tarkoittaa jotain muuta.
ap
jos oot punkero niin vain yhtä väriä ettei näyät vielä punkerommalta ja laihduta niin löytyy normaalikaupasta vaatteet.
Minusta molemmat linkittämäsi puserot on kivoja! Ehkä ensimmäinen on vähän toista kivempi ja bilemäisempi, löytyisi sitä blingblingiäkin :) Onnea hei painonpudotuksesta, elä masistele, näytät hyvältä!
Kiitos 16! :) Tuli hymy huulille. Tosiaan tuon ekan linkittämäni paidan malliset paidat sopivat minulle hyvin. Ja voin ostaa paitani ihan "normikaupoista", siis sokos, stockmann, prisma, vero moda yms. Koko vaihtelee siinä M-L, joskus XL jos on pienet koot. Olen vain sellainen ostaja, että mielummin netistä katselen vaatteita kuin lähden kiertämään kymmenen kauppaa ja sovittelen monet paidat. Tai pahimmassa tapauksessa mistään ei löydy mitään hyvää ja koko päivä mennyt hukkaan. Netistä on helppo katsoa lapsen nukahdettua. Sen vuoksi siis nettikauppoja kyselin. Pitääpä mennä vielä kaupungillekin jotain katsomaan jos sattuisi sellainen just hyvä kohdalle. :)
Mä tunkeen tähän ketjuun :)
Etsin myös pikkujoulupaitaa/tunikaa Tai miksei mekkoakin! Olen surkea shoppaamaan vaatteita... jospa täältä löytyis vinkkiä.
Olen 160cm 78kg ja yläosan tulisi olla ehdottomasti v-kaula-aukkoinen, kun mulla on jättitissit.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:42"]
Ja tällainenkin malli on minun mieleen. Jotenkin vain juuri sitä oikeaa paitaa ei ole löytynyt.
Kiitos vain illan masiksista, tiedän, että olen lihava. Olen laihduttanut juuri 6 kg, mutta vielä on paljon matkaa.. :/ En nyt kovin kauaa miettinyt minkä sanan laitan siihen, pulska tarkoittaa minusta lihavaa. En tiedä jos se muille tarkoittaa jotain muuta.
ap
[/quote]
Tuollaista waterfall-etumusta olisin ehdottanut myös sulle, se on imarteleva jos on vähän vatsaa, muttei varsinaista omenaa. :) Jonkun ehdottama peplum on minusta kamala ja vähän menneen talven lumia.
Älä laita "toppia", näyttää kamalalta jos olet vielä korkkareissa. Yksivärinen tunikan mallinen paita (pitkä, löysähkö ja ehkä 3/4 hihoilla).
T: Itsekin pulska (ylävartalosta)