Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä diagnoosin Psykon Norman saisi nykyaikana

Vierailija
24.09.2021 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi lähetteen kolmosen ratikkaan. Siellähän nuo tuollaiset nykyisin ovat avohoidossa.

Vierailija
22/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtaja. Diagnoosi ja titteli samassa paketissa.

Sehän oli johtajana siinä omassa ja äitykän majatalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta naista riittäisi. Bibms pursuaisi ovista ja ikkunoista sekopäisten naisten jahdatessa todella jännittävää herrasmiestä housut litisten.

Vierailija
24/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku autismikirjon häiriö se on.

Vierailija
25/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luette tämän palstan juttuketjuja, kuuletteko päänne sisällä tekstin lukevan naisen vai miehen äänellä? Oletteko itse nainen vai mies?

Olen itse mies ja mulle tekstit lukee pääni sisällä naisen ääni, jollei erityisen selvästi käy ilmi, että juttu on miehen kirjoittama. Olenko hullu, psykopaatti, jakomielitautinen vai Norman Normaali?

Vierailija
26/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta naista riittäisi. Bibms pursuaisi ovista ja ikkunoista sekopäisten naisten jahdatessa todella jännittävää herrasmiestä housut litisten.

Mutta Norman ei ollut läpeensä paha sadisti, vaan ujo ja kohtelias ja komeakin kiltillä tavalla. Luulen että naiset kokisivat sen vähän samanlaiseksi kuin Breivikin eli kirjeitä ei satelisi vankilaan.

Vierailija
27/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTSD

Vierailija
28/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko

Vierailija
29/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saisi kela-korvatut hoidot sukupuolen muutokseen ja olisi instatähti tyyliin muna bling.

Vierailija
30/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Ahmed Norman saisi diagnoosiksi syrjäytyneisyyden ja näköalattomuuden.

HAH Illan paras. 😀 ja merkinnän, että Suomi epäonnistunut kotouttamisessa

Vierailija
31/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnainen

Vierailija
32/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan äänesti persuja.

Ihan varmasti äänestikin jenkeissä ja vuosikymmeniä ennen koko puolueen perustamista. Juo vähän lisää kiljua.

Vierailija
33/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Norman ei ollut läpeensä paha sadisti, vaan ujo ja kohtelias ja komeakin kiltillä tavalla. Luulen että naiset kokisivat sen vähän samanlaiseksi kuin Breivikin eli kirjeitä ei satelisi vankilaan.

Ehkä hän olisikin liian kiltti mies todellista herrasmiestä metsästävälle. Säälittävä nössö.

Vierailija
34/53 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakautunut persoonallisuus. Tulihan se selväksi leffan lopussakin psykiatrin kertomana, vai nukahtiko ap kesken kaiken?

Vierailija
35/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakautunut persoonallisuus. Tulihan se selväksi leffan lopussakin psykiatrin kertomana, vai nukahtiko ap kesken kaiken?

En tiennyt sen olevan diagnoosin virallinen nimi

Vierailija
36/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt sen olevan diagnoosin virallinen nimi

Jakomielitauti on nykyään skitsofrenia.

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Vierailija
37/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstajonne, josta kasvaa myöhemmin palstamies.

Vierailija
38/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole katsonut kyseistä leffaa? Ei hän osannut olla normaalin oloinen tai miellyttävä edes hetkellisesti siinä.

Vierailija
39/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus . Mutta mikä diagnoosi käsikirjoittaja ja elokuvan tekijät saa??? Sairaat käsikirjoittajat päästään.

Vierailija
40/53 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillä riitti puuhaa lintujen balsamoinnissa ja äitinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän