Minkä diagnoosin Psykon Norman saisi nykyaikana
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtaja. Diagnoosi ja titteli samassa paketissa.
Sehän oli johtajana siinä omassa ja äitykän majatalossa.
En tiedä, mutta naista riittäisi. Bibms pursuaisi ovista ja ikkunoista sekopäisten naisten jahdatessa todella jännittävää herrasmiestä housut litisten.
Kun luette tämän palstan juttuketjuja, kuuletteko päänne sisällä tekstin lukevan naisen vai miehen äänellä? Oletteko itse nainen vai mies?
Olen itse mies ja mulle tekstit lukee pääni sisällä naisen ääni, jollei erityisen selvästi käy ilmi, että juttu on miehen kirjoittama. Olenko hullu, psykopaatti, jakomielitautinen vai Norman Normaali?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta naista riittäisi. Bibms pursuaisi ovista ja ikkunoista sekopäisten naisten jahdatessa todella jännittävää herrasmiestä housut litisten.
Mutta Norman ei ollut läpeensä paha sadisti, vaan ujo ja kohtelias ja komeakin kiltillä tavalla. Luulen että naiset kokisivat sen vähän samanlaiseksi kuin Breivikin eli kirjeitä ei satelisi vankilaan.
Hän saisi kela-korvatut hoidot sukupuolen muutokseen ja olisi instatähti tyyliin muna bling.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Ahmed Norman saisi diagnoosiksi syrjäytyneisyyden ja näköalattomuuden.
HAH Illan paras. 😀 ja merkinnän, että Suomi epäonnistunut kotouttamisessa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan äänesti persuja.
Ihan varmasti äänestikin jenkeissä ja vuosikymmeniä ennen koko puolueen perustamista. Juo vähän lisää kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Norman ei ollut läpeensä paha sadisti, vaan ujo ja kohtelias ja komeakin kiltillä tavalla. Luulen että naiset kokisivat sen vähän samanlaiseksi kuin Breivikin eli kirjeitä ei satelisi vankilaan.
Ehkä hän olisikin liian kiltti mies todellista herrasmiestä metsästävälle. Säälittävä nössö.
Jakautunut persoonallisuus. Tulihan se selväksi leffan lopussakin psykiatrin kertomana, vai nukahtiko ap kesken kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Jakautunut persoonallisuus. Tulihan se selväksi leffan lopussakin psykiatrin kertomana, vai nukahtiko ap kesken kaiken?
En tiennyt sen olevan diagnoosin virallinen nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt sen olevan diagnoosin virallinen nimi
Jakomielitauti on nykyään skitsofrenia.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Palstajonne, josta kasvaa myöhemmin palstamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole katsonut kyseistä leffaa? Ei hän osannut olla normaalin oloinen tai miellyttävä edes hetkellisesti siinä.
Kateus . Mutta mikä diagnoosi käsikirjoittaja ja elokuvan tekijät saa??? Sairaat käsikirjoittajat päästään.
Ainakin sillä riitti puuhaa lintujen balsamoinnissa ja äitinsä.
Saisi lähetteen kolmosen ratikkaan. Siellähän nuo tuollaiset nykyisin ovat avohoidossa.