Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihoilla naisilla on löysä pillu?

Vierailija
12.11.2014 |

Miksi laihoilla tai hoikilla tiukannäköisillä naisilla on usein löysempi pillu mitä esim vaikka xl naisella? Tämän olen tullu todenneeksi harrastettua seksiä n.60 eri naisen kanssa joissa monen näköstä ja kokosta kisulia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kauhean laajaa otantaa. Enkä ole asiaa kummemmin edes pohtinu mutta totta tosiaan ihmettelin aikoknaan kuinka yh naisella oli tiukemman tuntunen kuin lapsettomalla. Vastaus oli ilmeinen. Synnyttäny Yh tosiaan oli huomattavasti pulleampi.

Muutama muukin esimerkki on. Exä oli hoikka ja väljä seurusteluaikana. Synnytysten jälkeen tuli kiloja ja pimppa turpeammaksi. Tursui aukosta ulkopuolellekin.

Vierailija
22/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneillä on paremmat lantionpohjanlihakset ja ne on oppineet käyttämään niitä. Vain kokemattomat pojat väittää, että synnyttäneillä olisi väljät paikat.  Monesti se on juuri päinvastoin. Tietysti jos mies on niin kädetön, ettei saa naista kiimaan, niin ei ole pillukaan halukas ottamaan kalusta otetta. Silloin voi pienikullisella tuntua väljältä. Kannattaisi opetella kiihoittamaan naisensa ennen naintia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa jotain perää omienkien havaintojen perusteella, että vaikka naisen vatsalihaksissa näkyisi six-pack, niin alaosasto ei välttämättä lainkaan vastaa sitä mielikuvaa, mitä muu habitus antaisi ymmärtää. Ja vastaavasti on voinut siellä isommassa päässä tulla erittäin iloinen yllätys.

Eli itse väitän, etttä kyseessä henkilökohtainen ominaisuus, mihin muun vartalon koko ei juurikaan vaikuta. Synnyttäminen kyllä vaikuttaa, vaikka heistäkin osa palautuu hyvin.

Vierailija
24/24 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen ollut 5 lapsen äidin kanssa, eikä hänen alapäänsä ollut sen kummempi kun muidenkaan. Minusta niissä ei suuria eroja ole, paitsi jos kuivuus vaivaa. Kiihottunut pillu ottaa vastaan millaisen kalun vaan, toisaalta pienempikin sen voi täyttää. Ja onhan noita naisiakin ollu se reilu 40 joten jotain kokemustakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän