Huutokaraoke naapurissa mitä voi tehdä?
Kaksi tuntia ovat nyt huutaneet raivolla ja isolla joukolla karaoken tahtiin... eli klo 18 aikoihin aloittivat. Talo on 50-luvulta ja äänieristeitä ei ole. Kotirauha on mennyttä, mut en uskalla riehakkaalle juoppojoukolle mennä avautumaan... Neuvokaa :P
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:10"]Hakkaa minun patteria niin tulen lyömään legot sisään!
[/quote] tulee monta hakattavaa, et pysty paikantamaan mistä hakataan.
Kaikki valittajat pitäisi laittaa toistensa naapureiksi. Sitten he voisivat valittaa toisillensa. Kerrostalon ilmoitustaulu ja seinät täyttyisi valituslapuista.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:17"]Saa sitä nyt välill irrotella. Antaisin olla jos ei jokapäiväistä ja hiljenee suht ajoissa
[/quote]
Niin, se vaan tuo ajoissa on vähän suhtrellinen käsite. Meillä naapurit voi omasta mielestään pitää meteliä 23 asti koska sehän on aikaista vaikka joku menisi aamulla töihin. Juu, mutta kun joillain soi kello kolmelta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:10"]Hakkaa minun patteria niin tulen lyömään legot sisään!
[/quote]
Eiköhän se ihan sitä omaa patteriaan...
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:20"]Kaikki valittajat pitäisi laittaa toistensa naapureiksi. Sitten he voisivat valittaa toisillensa. Kerrostalon ilmoitustaulu ja seinät täyttyisi valituslapuista.
[/quote]
Möykkääjät omaansa, ne omaansa jotka lähtevät aamulla töihin.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:10"]Hakkaa minun patteria niin tulen lyömään legot sisään! [/quote] tulee monta hakattavaa, et pysty paikantamaan mistä hakataan.
[/quote]
Edes poliisit ei tiedä kuka hakkaa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:10"]Hakkaa minun patteria niin tulen lyömään legot sisään! [/quote] tulee monta hakattavaa, et pysty paikantamaan mistä hakataan.
[/quote]
Saati, kun poliisit hakkaa, niin kukaan ei ainakaan tiedä.
Edes poliisit ei tiedä kuka hakkaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:08"]
Saahan kahdeksalta mölistä. Jos mökä jatkuu yli iltakymmenen (tai yhdentoista, mitä nyt teidän talon säännöissä on sovittu) niin sitten voit pyytää hiljentämään ja jos eivät niin tee, voit soittaa poliisille.
[/quote]
Ei se, että hiljaisuus alkaa kympiltä tarkoita sitä, että koko muun ajan saa pitää ihan perkeleellistä elämää. Jos pitää bileitä, niin niitäkin siedetään paremmin, jos vaikka laittaa lapun ilmoitustaululle/ulko-oveen ja ei pidä niitä kinkereitä ihan joka viikonloppu.
Mun mielestä taas voisi ihan oikeasti näitä taloja profiloida siten, että ne mellastajat keskenään ja ne huopatossutehtailijat omaan taloon. Mä menisin sinne huopatossutehtaaseen. Ja siellä ei jumalauta pidettäisi bileitä, haukuteta koiria, vedetä vessaa yöllä tai käydä suihkussa epäkristillisiin aikoihin!!! Siellä me takakireät kiukkuperseet oltais ihan keskenään.
Kysymys oli siis kolmatta tuntia jatkuvasta karjumisesta, ei mistään yösuihkutteluista... Vaikea kuvitella, että tällainen EI häiritsisi jotakuta. Varsinainen kysymykseni kai olisi, että voiko poliisille soittaa, vaikka tosiaan ei ole vielä yö... Odotan innostuneita vastauksianne :I -Ap
Eli naapurin mökä häiritsee sun tärkeääkin tärkeämpää palstailua. Mitäpä jos kävisit vaikka happihyppelyllä?
Niin no, patteriin hakkaaminen voi kyllä saada hullujuopot raivoihin. Soita siis mielummin poliisit ( ei tosiaan kannata mennä juoppokämppiin, voi tulla nyrkistä, tai vaikka puukosta). Poliisitohjelmassa ovat monta kertaa käyneet hätyyttämässä mökkälää pitävät. Eikä ole tarvinnut olla yö.
2