Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit iltaisin, jos pääsisit töistä päivittäin klo 15?

Vierailija
12.11.2014 |

Tarttis keksiä itelle harrastus kun kaikkien näiden vuorotyövuosien jälkeen ei osaa edes ajatella noin ruhtinaallista vapaa-aikaa :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Ruhtinaallista? Minä teen töitä klo 7-15. Herätys klo 5.30, niin pitäisi mennä nukkumaankin järkevään aikaan, mutta harvemmin olen järkevä. Yöunet viikolla jää noin 6 tuntiin. Eipä tuo paljon eroa siitä, jos pääsisi töistä "vasta" klo 16.

[/quote]Eroaahan se kun ennen tyypillisin työvuoroni oli klo 11-19. Ei riittänyt tunteja oikein kumpaankaan päähän, lisäksi välillä pääsin klo 21, aikaisimmillaan klo 7. Eli kyllä on ruhtinaallisesti vapaa-aikaa nykyään! Työmatkani kestää noin 45 minuuttia.

Vierailija
22/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:59"]

Salille, uimahalliin/kylpylään, kavereiden kanssa syömään/kahville/parille, lukisin kirjoja, katsoisin telkasta hömppää, tekisin hyvää ruokaa, kävisin kylässä ja kutsuisin meille vieraita ym ym ja jotain remppaakin/sisustamista voisi harkita.

[/quote]

Siis iltaisin duunin jälkeen tulis kavereita kylään, tai kävisit parilla, remppaa?? Kylpylään, jos seuraava aamu työpäivä? Varmaan ap miettii vuorotyön jälkeen normiarkea, eli työ ma- pe aamuvuoro, ja mitä sit arki- iltaisin tekis? Tai sit tajusin väärin.

[/quote]Kyllä ap voisi tehdä noita kaikkia, ei ollenkaan huono vastaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:58"]

Ruhtinaallista? Minä teen töitä klo 7-15. Herätys klo 5.30, niin pitäisi mennä nukkumaankin järkevään aikaan, mutta harvemmin olen järkevä. Yöunet viikolla jää noin 6 tuntiin. Eipä tuo paljon eroa siitä, jos pääsisi töistä "vasta" klo 16.

[/quote]Eroaahan se kun ennen tyypillisin työvuoroni oli klo 11-19. Ei riittänyt tunteja oikein kumpaankaan päähän, lisäksi välillä pääsin klo 21, aikaisimmillaan klo 7. Eli kyllä on ruhtinaallisesti vapaa-aikaa nykyään! Työmatkani kestää noin 45 minuuttia.

[/quote]Aikaisimmillaan klo 17 pitäisi lukea :)