Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka EI tiedä mikä lörtsy (ruoka) on?

Vierailija
12.11.2014 |

Eviran mukaan ruualle ei riitä nimeksi pelkkä lörtsy, koska se ei ole vakiintunut nimi (vrt pizza). Kuka ei tiedä mikä tai mitä se on? Ja tässä tarkoitetaan nyt siis ruokaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:27"]

Kehä kolmosen sisäpuolella ei ihme kyllä näytetä tuntevan.. Satakunnassa ja Pirkanmaalla ainakin tunnettu

[/quote]

No, mä olen Tampereella syntynyt ja Satakunnassa asuu toinen puoli sukua. en silti tarkalleen tiedä mikä se on. Luulin lihapiirakaksi, mutta onkin joku omenapiirakka??

Vierailija
22/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:27"]

Kehä kolmosen sisäpuolella ei ihme kyllä näytetä tuntevan.. Satakunnassa ja Pirkanmaalla ainakin tunnettu

[/quote]

No, mä olen Tampereella syntynyt ja Satakunnassa asuu toinen puoli sukua. en silti tarkalleen tiedä mikä se on. Luulin lihapiirakaksi, mutta onkin joku omenapiirakka??
[/quote]

Kaikissa yhtään isommissa kaupoissa ollut Tampereellakin viimeiset 20 vuotta ainakin, ihan siinä lihapiirakoiden ja muiden vieressä.

- tamperelainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjää sekä liha- että omenaversio. ok. Varmaan ihan hyvää. En ole kyllä helsinkiläisissä kaupoissa törmännyt. Ehkä käyn väärissä kaupoissa:)?

Vierailija
24/24 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan