Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En esitä mitään"

Vierailija
12.11.2014 |

Jos joku ihminen toteaa, ettei "esitä mitään" ja että on "oma aito itsensä", alan hyvin nopeasti pyöritellä silmiäni.

Kokemukseni on, että tätä hokevat ovat todella juntteja ja huonotapaisia henkilöitä, jotka ajattelevat, että muiden solvaaminen päin naamaa on joku hyve ("olen vain rehellinen").

Mihin unohtuivat hyvät käytöstavat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut aitoa ihmistä joka ei solvaa ketään? Minä tapaan päivittäin kymmeniä.

Vierailija
2/5 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:48"]

Et ole tavannut aitoa ihmistä joka ei solvaa ketään? Minä tapaan päivittäin kymmeniä.

[/quote]

Tässä taisi olla "päin naamaa" aika tärkeät ydinsanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hoetaan Big Brotherissa päivittäin. :D

Vierailija
4/5 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että niitä on. Olen itsekin. En tykkää solvaamisesta. En edes ymmärrä miten omana itsenään oleminen liittyisi millään tavalla solvaamiseen. Kyllähän sitä voi hienotunteinen olla esittämättä mitään ylimääräistä. 

Vierailija
5/5 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että suurin osa ihmisistä on aitoja. Se ei silti tarkoita etteikö aidot ihmiset esittäisi mitään. Ihmisillä on eri tilanteissa erilaisia rooleja, jotka muotoutuvat tilanteesta ja sosiaalisesta dynamiikasta. Aitous ei oikeuta solvaamaan ketään. Tuo aloituksessa mainittu "rehellisyys" ei ole aitoutta, se on töykeyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi