Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kallis synttärilahja kummilapselle?

Vierailija
12.11.2014 |

Kummityttöni täyttää ensi viikolla vuoden. Mietin, minkähintainen lahja olisi sopiva, tai sellainen minkä kehtaa antaa. Rahaa ei hirvittävästi olisi, sillä olen opiskelija.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää opiskelijan budjetin. Anna mieluummin aikaa, vaikka ilta kummitädin kanssa. Tyttöjen ilta kummilapsen kanssa vois olla teidän juttu.

Vierailija
2/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lahja mihin sinulla on varaa. Katsele vähän ympärillesi kaupoilla, nättejä pieniä vaatteita saa aika halvalla, noin 5-10€ ja siihen ehkä joku pieni lelu jos löytyy halvalla. Pieni pehmolelu?
Joten lahjalle voi tulla hintaa 10-20€.

Itse ihan työssäkäyvänäkin kehtaan viedä kummilapselleni tuon hintaisen lahjan, etenkin noin pienelle. Olen kummi, en kallislahjaautomaatti. Muistan toki kaikki juhlat, mutta sopivalla lahjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaavana ikävuodet x 10 eli 1v saa 10 euron lahjan ja 10v saa 100 euron lahjan.

Vierailija
4/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löysin yhden kivan jutun, jolla olisi hintaa n. 20€. Sekö siis teidän mielestä riittäisi? Ap

Vierailija
5/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti riittää 20€ hintainen lahja! Vanhemmat tietävät sinun olevan opiskelija, joten eivät odota suuria lahjoja ja noin pieni lapsi ei välitä eikä ymmärrä lahjan hinnasta.

Vierailija
6/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euron arvoinen riittää hyvin.:) 

Vierailija
7/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:20"]

Minulla on kaavana ikävuodet x 10 eli 1v saa 10 euron lahjan ja 10v saa 100 euron lahjan.

[/quote]

Mitä alapeukuttamista tässä on? Sille 1v:lle voi joku kirkas pallo olla maailman ihanin lahja ja 10 v ilahtuu Linnanmäkipäivästä ja hotelliyöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän