Mitä lastenvaatemerkkejä ostatte?
Mitkä kestää ja mitä kannattaa ostaa? Olen itse katsellut Benettonin ja Mexxin vaatteita, onko kokemuksia? Entäs Name it?
Kommentit (8)
Meillä on sisävaatteet enimmäkseen Gymboree ja Ciraf, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Ulkovaatteet Reimaa ja Travellea.
mitä nyt kirpparilta (hyväkuntoisia) ja alesta sattuu löytymään. hyvin kestää! laitettu vielä kiertoon, koska ovat hyväkuntoisia.
Itse suosin Po.P:ia, Mini Rodinia, Meandia ja ihan Lindexin lastenvaatteita. Lindexillä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde! Mini Rodini kalliimpi,mutta oma kokemus on että myös laadukas ja kestävä. Ulkovaatteissa Polarn o Pyret ja Lego.
H&M ja Lindex taitaa hallita vaatekaappeja. Esikoisen ollessa pieni ostin Mini rodinia ja muita "muodikkaita" ja kalliita merkkejä, mutta sitten kyllästyin siihen jälleenmyyntiarvon ylläpitämiseen ja oikeastaan koko käytettyjen lastenvaatteiden myyntiin joten päätin siirtyä halpoihin vaatteisiin joissa sitä ei tarvitse miettiä. Jos jokin vaate nykyään jää käyttökelpoiseksi, annan sen eteenpäin jollekin joka tarvitsee.
Sain lahjakortin babyshoppiin mutta siellä vaikuttaa olevan aika kalliita tavaroita, sillä ajattelin että jos ne halvemmat vaihtoehdot kuitenkin olisi kestäviä että sais edes muutaman tavaran yhden sijasta...HM ja Lindexin tavaroita olenkin jo pyöritellyt jonkin aikaa, vauva vasta tulossa joten ei hengenhätää mutta kiva tosiaan kuitenkin kuulla että mistä päin kannattaa ostaa ja miten tavarat kestää. :)
Benetton ei ole kovin laadukas, on ollut joitakin käytössä mutta ei ole olleet hyviä! Mexxiä en ole ostanut. Kirppiksiltä osta Polarn o. pyretin vaatteita (uusissa laatu on arpapeliä, joten en tuhlaa niihin), Name it ja Esprit vaatteita on ollut käytössä aika paljon ja ovat kestäneet hyvin käyttöä, Marimekolta raitapaitoja (ne perustrikoot) ja hyvin on kestäneet, mutta painokuosilliset nukkaantuvat nopeasti, laatu ei vastaa hintaa. Edullisia perusvaatteita olen ostanut Lindex-Hm-KappAhl jne. kaupoista, yllättävän hyvin ovat kestäneet, hintaansa nähden erinomaisia. Tanskalaisten merkkien vaatteet ovat kestäneet hyvin käyttöä nukkaantumatta ja ulkovaatteista Ticket on ollut hintansa arvoinen, muuten ulkovaatteissa olen suosinut Reimaa ja Travallen Remua.
Kirppiksellä myynnissä näkyneen Mini Rodinit ja Meandi vaatteet ovat olleet hyvissä hinnoissa, mutta ei se laatu kovin hyvää ole, jos vertaa samojen myyjien muihin vaatteisiin, suosikkimerkit on lähes aina ne nuhjaantuneimman näköiset pöydässä.
Ihan lindex ja kappahl. Name it ok.