MTV: Työpaikat voivat auttaa työntekijöitä painonhallinnassa yksinkertaisella tavalla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyopaikat-voivat-auttaa-tyontekijoi…
"annoskoon pienentäminen"
"vähäkalorisempia vaihtoehtoja"
Voi että mitä tuubaa taas.
Esim itse asun yksin eikä ole aikaa/järkeä vain yhdelle kokkailla kotona, siksi työpaikan lounas on usein se yksi kunnon ateria.
Työruokalan avulla olen laihtunut loistavasti kahdesta syystä:
1. Tärkein on ettei lihan osuutta rajoiteta, tyyliin lisälihapullat euron kappale. Kun proteiiniosaa saa ottaa vapaasti, tämä on ylivoimaisesti tehokkain keino pitää ruokahalun kurissa pitkälle iltaan asti.
2. Monipuolinen ja hyvä salaattipöytä, tälläkin voi hyvin korvata hiilariosuutta
Tuossa uutisessa esitety tavat ainoastaa lihottavat koska sitten kotona iskee ahmiminen. Työlounaalla nimenomaan saatava suuri annos lihaa, kalaa tai vastaavaa proteiinia, silloin laihdutus ylivoimaisesti helpointa.
Kommentit (3)
Kielletään tauot, ei ehdi syömään. Hessuburg tai toksmann voi konsultoida.
Enemmän töitä! Niska limassa kun painaa menemään, ei ruoka käy mielessäkään ja kalorit palaa👍😄
Suurin syy miksi en itse halua etätöistä takaisin toimistolle, on se että meillä vaihtu toimisto ja samalla ravintola. Aikaisemmassa sai vapaasti ottaa lihaa, uusi on Fazerin ravintola eli joka lisälihapullasta 1e tai vastaavaa. Sitten ahmin koko illan kotona.