Vihaan opettajaani
Olen menossa kohta soittotunnille ja en tahtoisi. Vihaan opettajaani, hän saa soittoinnostukseni aina katoamaan. Joulun jälkeen en enää ole menossa tunneille, mutta ahdistaa suunnattomasti nämä viimeiset viikot.
Miten selviätte inhottavista ihmisistä jotka vievät työmotivaation?
Kommentit (6)
Älä anna ääliön lannistaa. Sisuunnu. Kanavoi ärsytyksesi soittoon, soita vitutuksen voimalla.
Pianoa konservatoriossa eli toisella asteella. Itsetunto ihan romuna, en ymmärrä miksi jotkut haluavat opettajiksi kun selvästikään luonne ei sovellu siihen. Ap
No aika lyhyt aikahan tuo on jos kerran oot lopettamassa... Eikös muutaman viikon seiso vaikka päällään?!
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:18"]
Pianoa konservatoriossa eli toisella asteella. Itsetunto ihan romuna, en ymmärrä miksi jotkut haluavat opettajiksi kun selvästikään luonne ei sovellu siihen. Ap
[/quote]
Voi sinua. Tiedän niin tasan nuo tunteet. Itsekin konservatoriossa olen opiskellut jollain ihmeen sisulla niinkin pitkälle, että soitonopettajaksi olen valmistunut. En kyllä sitä työtä enää tee. En tiedä onko sulla suomalainen vai ulkomaalainen opettaja, mutta mun kokemuksen mukaan itärajan takaa tulevat ovat pahimpia. Heillä on erilainen soittokulttuuri siellä, armeijameininki.
Mulla kanssa vaikuttaa nuo kokemukset edelleen itsetuntoon. Kauhun tasapainoa ja "tulos tai ulos" -meininkiä. Pakollisia esiintymisiä, jatkuvaa rankkausta. Kannattaa lopettaa ajoissa, jos siltä tuntuu. Yritä kestää viimeiset hetket.
nostanpa