Vilpitön mielipide: tupakantumpit pitäisi syöttää tupakoijille
Bussi- ja ratikkapysäkit tulvivat tupakantumppeja, joita ääliöt kylvävät. Vastenmielisen epäsiistiä.
Jokaisen tupakoijan pitäisi syödä tupakantumppinsa, niin olisi siistimmän näköistä.
Roskaajille sama tehtävä. Parin jätskipaperin nieltyään muistaisi ehkä paremmin, miksi roskikset on keksitty.
Kiltti ja humaani mielipide.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:45"]
Tupakantumpit ovat loppujen lopuksi aika pieni paha esim. keräämättömiin koiranjätöksiin ja lasinsirpaleisiin verrattuna.
[/quote]Suurin osa tupakoitsijoista on vastenmielistä ja epäkohteliasta sakkia. Tupakantumppeja piilotellaan koloihin, reikiin, kukkaruukkuihin tai heitellään pitkin pihoja. Kaupasta ulos astujan naamalle puhalletaan rehvakkaasti savut ja ollaan niin olevinaan tyylikkäitä. Onko pakko polttaa aivan oven edessä ja tukkia kulkuväylät?
[/quote]
Olivat millaista sakkia tahansa, astun mieluummin tupakantumppiin kuin koiranpaskaan.
Sylkeminen on erityisen iljettävää. Kaameimpia ovat nuoret, huonotapaisista perheistä tulevat miehet, joiden suupielestä roikkuu Niagaran putoukselta näyttävä sylkivana.
Samat iljetykset - tai heidän sukulaisensa - sylkevät juoksulenkeille. Usein vastaantulijan kohdalla. Eikö oikeasti mahdu sen verran järkeä päähän, että sylkeminen tehdään vain silloin, kun ollaan yksin?
Hui! Kuulostaa ihan Hitlerin puheilta. Se ei voinut sietää tupakkaa eikä paljon muutakaan.
Mä poltan aina tuhkiksen vieressä ja jostain kumman syystä tuhkikset on sijoitettu kauppojen ovien läheisyyteen, joten väistämättä savut menee ulos tulioiden kasvoille. Bussi pysäkillä tumppaan tupakan ja heitän tumpin roskiin.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:44"] Ylipainoiset ihmiset pitäisi pistää syömään omat läskinsä? Tämäkin kuuluu täysin samaan kategoriaan [/quote] Siis sunko silmään ylipainoiset katukuvassa häiritsee yhtä paljon kuin roskat/paskat? :D Sehän oli avauksen pointti. Ap:n kanssa olen samaa mieltä, itselleni opetettiin jo pienenä,että roskia ei heitetä maahan.Jos ulkona tuleee roskia,ne viedään lähimpään roskikseen,jos sellaista ei ole,viedään taskussa seuraavaan vastaantulevaan roskikseen.Luulin nuorempana asian olevan muillekin itsestään selvyys,mutta joskus yläasteella aloin kerätä kavereidenkin roskat. [/quote] Mua ei ollenkaan vituta ylipainoiset, avaus vaan oli niin idioottimainen (ei, en myöskään roskaa enkä tupakoi) että heitin vähän vettä myllyyn, sillä tiesin että joku siitä ottaa nokkiinsa. Sä et voi suuttua tosta mun kommentista jos puolustat aloittajan kommenttia, koska lähes sama asia ja yhtä idioottimaisia kummatkin:D
[/quote]
Avaushan oli kärjistämisestä huolimatta ihan fiksu,vai tykkääkö joku ihan oikeasti tupakantumpeista/koiranpaskasta/roskista kaduilla? En suutu,ihmettelin vain miten läskien läski on verrattavissa roskaamiseen.Toinen on rikos vain omaa terveyttä kohtaan,toinen koko ympäristöä.
No jos läskit syö kanssa läskinsä ja nipot päänsä.