Kehtaatko tunnustaa ostavasi valmiiksi marinoituja lihoja?
Kommentit (23)
Mitä häpeämistä siinä nyt on? 15-18-vuotiaana minusta oli noloa ostaa terveyssiteitä ja tamponeita, kondomeista puhumattakaan, "jos joku tuttu vaikka näkee ja saa tietää että mulla on menkat/harrastan seksiä". Mutta että joku aikuinen häpeäis kun ostaa ruokaa kaupasta?!
Itse en marinoituja osta, koska en pidä mausta. Jos löytäisin hyvänmakuisen marinoidun version, niin ostaisin varmasti!
Mä olen kans toivonut, että just sitä oranssia sianlihan marinadia sais ostaa valmiina, mutta ei saa. Olen kokeillut jotain muita, mutta ne ei oo samoja. Siis mitä pullossa myydään kaupassa. Eikä niiden maku muutenkaan tartu ollenkaan siihen lihaan. Kaupan marinadi on paras. Niin ja mulle ihan sama onko se pintamauste, vai liemi, olen tottunut sanomaan niitä kaikkia marinadeiksi. Joskus tosi harvoin on ollut jotain, mistä en niin tykkää. Liian makea taisi olla jossain Texas XXL pihvissä, jota sai viime kesänä.
kehtaan, suosin pintamaustettuja ja kanat on lähinnä karinniemen. pihvit ostan maustamattomina aina