Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko tunnustaa ostavasi valmiiksi marinoituja lihoja?

Vierailija
12.11.2014 |

??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen kehtaisi?

Vierailija
2/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, rakastan niitä marinadeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariniemen marinoidut ovat todella hyviä. Miksi en kehtaisi? Kuvitteletko että niitä tuodaan kauppoihin vain näytille?

Vierailija
4/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kehtaisi?

Vierailija
5/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööm, miksei kehtaisi? Esim. hunajamarinoitu kana on hyvää!

Vierailija
6/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä joskus tulee ostettua, monesti marinoitamattomat on loppu ja ei ole muuta edes tarjolla. Fileepaloista pesen sen kyllä pois, suikaleita muutenkin harvemmin ostan.

Vierailija
7/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaan. En osta aina mutta tarjouksesta osta. Suosin valmiiksi pintamaustettuja ja maustamattomia mutta kyllä marinoidutkin käy. Toki pesen tai vähintään talouspaperilla pyyhin marinadit pois lihan päältä, aina. Usein huuhtelen lämpimällä vedellä ja sitten valutan tai kuivaan.

Vierailija
8/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.. Kerran piti kiireessä ostaa JAUHELIHAA kaupasta. Nolotti ihan hitosti jonottaa siinä kun muut näkivät mut ostamassa jotain köyhien/opiskelijoiden ruokaa :(

Vierailija
9/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kehtaan. Karininen pippuriset kananfileet on oikeasti tosi hyviä.

Vierailija
10/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pätemisalueet on kyllä ihan muualla kuin ruokakaupassa... joten tässä tulee: tunnustan ostavani marinoituja lihoja.

Vierailija
11/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. porsaan sisäfileen ostan aina marinoituna, ja yleensä on hyvää. Muuten ostan nykyään useammin pintamaustettuja, silloin kun on sellainen vaihtoehto, en oikein tykkää maksaa siitä litkusta.

Vierailija
12/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, enhän häpeä  muitakaan ruokaostoksiani.  :)

Vierailija
13/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan hyvää ruokaa ja se merkitsee mulle muutakin kuin vatsantäytettä, joten en tunnusta.

Vierailija
14/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa ostan hunajamarinadissa silloin jos teen kanakeittoa taikka tortilloja, muuten en osta. Kerran ostin jotain maistettuja possunsuikaleita ja ne omi kyllä ihan hirveän makuisia, joten sen jälkeen en oo ostanut muuta kun kanaa.

Vierailija
15/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Vain tyhmät ostaa niitä teollisuusmarinadeja. Ette varmaan tiedä miksi ne lihat lilluvat siinä oranssissa liemessä?

Vierailija
16/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tunnustaa. Ostan vain harvoin marinoimattomia, koska olen laiska ruoalaittaja ja ilman hyvää reseptiä itse maustaen esim. kana jää mauttomaksi verrattuna valmiiksi marinoituihin.

Vierailija
17/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen sekakaäyttäjä, ostan sekä marinoitua että marinoimatonta lihaa. :D

Vierailija
18/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oranssi liemi on hyvää! Hitsi että tulee ihana possun filee sieltä pussista, nams!

Vierailija
19/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä oranssia lientä ei voisi myydä erikseen joten normaalin lihan kaipaajat saisivat haluamansa ja marinadin rakastajat voisivat uittaa lihansa siinä liemessä. Ihan turha väittää että kaupat tarjoavat molempia kun totuus on se että kaupoissa on yleensä pari pakettia normaalia lihaa ja kymmeniä paketteja jotain riivittyjä suikaleita oranssissa mönjässä. Suurin osa kuitenkin kaipaa marinoimatonta lihaa, mutta olosuhteiden pakosta ostaa marinoitua kun kauppias ei muuta tarjoa. 

Vierailija
20/23 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan välillä tarjouksesta. Pesen valmiit marinadit pois ja maustan itse. Esim. garam masala kanasta tulee tällä tavoin ihan kelpoa, liha kun on valmiiksi suolattu niissä liemissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän