14v tyttö tuli säikähtäneenä kotiin puoli ysin aikaan
Joku ulkomaalainen englantia puhuva mies oli pysäyttänyt kun tyttö oli ollut ajamassa pyörällä kaverin luota kotiin (Turussa Suikkilassa). Oli kuulemma tarvinnut jotain apua. No tyttö oli sitten (liian kiltti!) pysähtynyt, mutta aika nopeasti oli käynyt selväksi ettei sillä tyypillä mitään hätää ollut. Oli alkanut juttelemaan "mukavia", kehunut kauniiksi ja pyytänyt luokseen. Tyttö oli koittanut kohteliaasti englanniksi sanoa ettei nyt ole lähdössä minnekään, mutta tämä mies (aikuinen siis) oli ottanut vyötäröltä ja koittanut pussata. Silloin oli onneksi tyttökin jo tajunnut riistäytyä irti ja lähteä pois äkkiä. Pelästyi kovasti, ilmeisesti kun tajusi että olisi voinut käydä huonostikin. Juteltiin ja tein kyllä hyvin selväksi että jos illalla hämärässä jossain ajaa yksin pyörällä niin ei todellakaan pysähdy yhtään kenenkään huuteluihin vaikka makaisi maassa! Kohteliaisuudesta ei tarvi välittää. Ei ole kauaakaan kun tässä lähellä oltiin jotain 5. luokkalaista tyttöä koitettu väkisin pysäyttää koulumatkalla ja kaapata pakettiautoon, siitä oli lehdessäkin ja Wilmassa tuli viestiä. Eikö lapsia enää täälläkään uskalla päästää yksin ulos alkuillasta? Puoli ysi on tähän asti ollut kotiintuloaika, nyt tekee kyllä mieli aikaistaa sitä :(
Kommentit (9)
Kai teette koululle ha poliisille ilmoituksen??
Oot säkin hyvä mutsi kun täällä avaudut etkä tee ilmoitusta poliisille? Vai teitkö?
Se on se Muuramen pedoviili neekeriksi naamioituneena.
Kai sinun mies lähti etsimään sitä?
Minäkin suosittelisin että tekisitte rikosilmoituksen. Ja tietysti kouluun yhteyttä, ehkä sieltä sitten informoidaan muita vanhempia ja nuoria.
Mulle kävi ihan sama kun olin 14. Tumma vähän tukeva siniseen sadetakkiin pukeutunut Whoobi Goldbergin näköinen nainen kaappasi mut autoonsa missä oli punaraidalliset ruskeat penkinverhoilut. Pääsin onneksi pakoon.
Minä olen kotoisin pikkukylästä. (n. 20 000 asukasta) ja aina pimeinä iltoina kun jostain tulin kotiin oli äiti tai isä lähtenyt vastaan ja alle puolimatkasta sain vanhempani kanssa kävellä tai pyöräillä samaa matkaa. Missä vain voi sattua, vaikka kuinka ajattelee tuntevansa kotipaikkansa.
Meilläkin päin koitettu saada pakettiautoon ja Wilmassa tuli viestiä! Kamalaa että tuollainen näyttää olevan yleistä.
Mulle kävi melkein täsmälleen samalla tavalla silloin kun olin 14. Tosin olin kävellen. Miksi tällaista pitää tapahtua?!