Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään muulla huonosti nukkuvia lapsia?

Vierailija
11.11.2014 |

Oon ihan loppu. Lapset 10 kk ja 2v3kk.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia mutta voin vastata silti. Kyllä, niitä on monella muullakin, siihen nähden omituinen tuo otsikko.

Vierailija
2/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi kun otettiin lapset omaan makkariin nukkumaan-alkoivat nukkua 9-aamu 8.

Nyt lapset 5 ja 6 v ja nukkuvat hyvin omissa sängyissään, minusta oli ihanaa nukkua ja annoin piutpaut kaikille unikouluille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikilla tutuilla lapset nukahtaa hyvin ja nukkuu yönsä. Ei vaan meillä.

Vierailija
4/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:02"]

Mulla ei ole lapsia mutta voin vastata silti. Kyllä, niitä on monella muullakin, siihen nähden omituinen tuo otsikko.

[/quote]

Silloin kun meidän kuopus valvotti, tuntui että kaikki muut näytti pirteiltä ja jaksoivat suurin piirtein juosta maratonin per päivä paitsi minä. Ymmärrän kysymyksen oikein hyvin.

Vierailija
5/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:04"]

Meillä auttoi kun otettiin lapset omaan makkariin nukkumaan-alkoivat nukkua 9-aamu 8.

Nyt lapset 5 ja 6 v ja nukkuvat hyvin omissa sängyissään, minusta oli ihanaa nukkua ja annoin piutpaut kaikille unikouluille

[/quote]

Siis otitte lapset omaan makkariin, eli teidän vanhempien huoneeseen? Vai siirsittekö omaan huoneeseen?

Vierailija
6/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nukkuneet kaikki kolme lasta vauvasta saakka hyvin. En tiedä omakohtaisesti mitä tarkoittaa lasten takia valvominen. Olen onnekas :). Olen itsekin ollut aina hyväuninen. Ovat varmaan perineet sen minulta :).

Vierailija
7/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin teidän lapset nukahtaisivat jos heitä ei nukuta?

heräilevätkö yöllä? Nukkuvatko omassa huoneessa vai miss

Vierailija
8/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis me siirsimme ne nukkumaan meidän omaan makuuhuoneeseen, tehtiin oikea siskonpeti laittialle ->

eli vietiin oma sänky varastoon ja patjat lattialle ja lapset nukkumaan reunoihin-> 4 80cm patjaa laittialle.

Vierailija
9/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1,5v. yöheräilijä. Vauvana nukkui huonosti lähes aina, päivin öin. On allergiaa, mutta ne on hoidossa. Unikouluista on ollut aina vain hetkellinen apu, siksi en ainakaan nyt sellaista suunnittele. Tuntuu että aina on jotain, mikä pilaa unet. Kesällä oli kuuma, sitten tuli hampaita, sitten muutettiin (eli kesti sopeutua uuteen), sitten tuli nuha jne.

Nukun patjalla pinnasängyn vieressä. Yöllä saan silitettyä lasta ilman että tarvitsee nousta.

Vierailija
10/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukun patjalla lastenhuoneessa. Menen sinne yöllä kun ensimmäinen herää, niin menevät takaisin sänkyihinsä ja saan jatkaa uniani. Olen oppinut kävelemään puoliunessa lastenhuoneeseen, niin aamulla ei tunnu pahalta, vaikka olen joutunut välillä nousemaan.

Vierailija
11/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä. Vauva 10kk. Ei ole ollut mikään supernukkuja missään vaiheessa, mutta kun pari kk sitten oppi seisomaan, niin illat on yhtä riekkumista eikä meinaa rauhottua millään nukkumaan. Yöllä sitten herää 2-5 kertaa. Ajattelen että kuuluu kai kehitykseen, mutta kohta kai pitää jotain unikouluja alkaa suunnitella.

Vierailija
12/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Silloin kun meidän kuopus valvotti, tuntui että kaikki muut näytti pirteiltä ja jaksoivat suurin piirtein juosta maratonin per päivä paitsi minä. Ymmärrän kysymyksen oikein hyvin.

[/quote]
No just näin. Sitten vielä mummot kehuu miten heidän ei tarvinnut valvoa vauvojen takia yhtään. Juu ei varmaan ei.

Vierailija
13/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!! Mun lapsi on 2v, vähän aikaa sitten sai diagnoosin -maitoallergia. Tämä lapsi ei ole koskaan nukkunut kokonaista yötä. Kun pääsimme tutkimuksiin, käskettiin olla täysin maidottomalla kolme viikkoa. Sen jakson aikana hän nukkui kolmena yönä klo 21-2 yhteen putkeen (ennen tunnin-kahden pätkiä, huusi tunteja)
Jos epäilet allergiaa tärkein seikka on se, että suolistolla kestää tosi pitkään toipua ärsytyksestä. Meidän lapsella menee viikko-kaksi.
Ei tuo ole vieläkään kokonaisia öitä nukkunut, mutta tieto siitä että hänellä on selkeä syy valvomiseen, on niin lohduttavaa!

Tsemppiä ap! Äläkä välitä näistä "meidän lapset nukkuivat vastasyntyneestä yöt kokonaan" kaikki lapset ei nuku.

T. Kahden huonosti nukkuvan äiti, joka ei ole nukkunut kunnolla viiteen vuoteen.

Vierailija
14/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään. Olet ainoa. Ei vaan, kyllä niitä on, itsellänikin. Joskus vaan tuntuu siltä, että kaikkien muiden lapset nukkuu hyvin. Se on raskasta, mutta jossain vaiheessa helpottaa.