Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAYPAL - APUA

Vierailija
11.11.2014 |

Onko paikalla ketään, joka olisi lähipäivien aikana siirtänyt omalta pankkitililtään rahaa paypal-tilille?viimeksi tein tämän itse onnistuneesti reilu kuukausi sitten ja kun nyt olin taas laittamassa lisää rahaa paypal-tilille, huomasin uudistuksen, jonka tulkitsemiseen nyt tarvitsisin apua. Yritin jo googlettaa tähän ongelmaan ratkaisua ja ainostaan ylilaudan puolelta löytyi saman ongelman ääressä painiskeleva henkilö. Ylilaudalta hän ei ollut saanut asiallista vastausta, joten minäkään en näin ollen ratkaisua löytänyt. Auttakaa av:laiset, ja kertokaa miten tuo rahan siirto nykyään oikein toimii?

Paypalissa tulee seuraava viesti kun yritän päästä top upin kautta siirtämään rahaa:

" To get started add paypal as a transfer recipient by logging into your online bank account and following your bank's instructions"  Mitä minun pitää siis pankkisivuillani (OP)  tehdä? Ilmeisesti paypalin tilitiedot ovat muuttuneet ja minun pitäisi päivittää sen tiedot omaan verkkopankkiini, miten tämä tehdään?

Jos saisin kaiken maailman asiattomuuksien joukossa edes yhden auttavan vastauksen niin olisin todella kiitollinen!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtänyt rahaa Nordean tililtä Paypaliin. Ihan helppoa oli tuolla uudella tavalla. Siinähän piti vain kopioida kaikki tiedot normaaliin verkkopankkimaksuun.

Vierailija
22/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut tuollaista ongelmaa minulle. Siinä on näkynyt tarpeelliset tiedot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai painoit sitä Top up account, eikä jotain muuta esim. maksunappulaa.

Vierailija
24/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nordean tili liitetty PayPaliin ja samoin Electron kortti. Hyvin yksinkertaista ja helppoa maksaa näin. Ei tarvitse tuskailla rahansiirtojen kanssa, kun suoraan menee tililtä maksu. Pari painallusta ja minuuttia ja ostos tehty.

Vierailija
25/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain siirrettyä rahat paypal-tilille antamalla tuon annetun uuden tilinumeron, vastaanottajaksi Paypal Europe, vastaanottajan osoitteeksi laitoin tuon Deutsche Bank (kun tosiaan mitään osoitetta ei ollut tiedossa, enkä jaksanut sellaista alkaa etsiä) ja viestikenttään oman nimeni sen aiemman viitenumeron tilalle. Kokeilin pienellä summalla ja rahat oli parissa päivässä Paypal-tilillä kuten aiemminkin. Tätä ennen siis annoin pankkitilini numeron paypalille, kun se sitä ensin kysyi. 

Vierailija
26/38 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista. Itselleni on lähinnä ollut epäselvää se, mitkä noista annetuista tiedoista ovat mitäkin verkkopankin puolella. Vastaanottajan osoitteeksi, viitenumeroon ja viestikenttään kun en tiennyt mitä laittaa. Kokeilin nyt pikkusummalla tuota samaa tekniikkaa kuin 19. Katsotaan, josko toimisi :)

-ap

Vierailija
27/38 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/38 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:27"]

Tätä ennen siis annoin pankkitilini numeron paypalille, kun se sitä ensin kysyi. 

[/quote]

Minne tuo oma tilinumero täytyy ilmoittaa?

[/quote]

Pikaista apua kaivataan täälläkin!

[/quote]

Edelleen, minne kyseinen numero pitää ilmoittaa? Tai onko jotain muuta selkeää ohjetta kuinka toimia OP:n pankin kanssa?

En ole ap, mutta tarvitsen apua..

Vierailija
29/38 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:40"]UP
[/quote]

Mihin se tilinumero pitää ilmoittaa.....

Vierailija
30/38 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 14:27"]

Tätä ennen siis annoin pankkitilini numeron paypalille, kun se sitä ensin kysyi. 

[/quote]

Minne tuo oma tilinumero täytyy ilmoittaa?

Vierailija
31/38 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolla jo aiempana mutta vielä uudelleen, eli entinen tililtä maksusiirto PayPal:iin onnistuu niin että menet omalla PayPal sivullasi kohtaan: 

Top Up Account (In a few days)

kirjoitat oman pankkisi IBAN nron pyydetylle riville

avautuu tiedot mille tilille siirrät rahaa => ainakin minun Op tilinrolla tulee PayPal Europe/ Deutsche Bank tilinumero. Siitä vaan maalaillen omalle pankkisivulle maksusuoritusta tekemään. Viite kenttään ei mitään tietoaa. Itse laitan Viesti kenttään oman nimeni.

Hyvin on raha siirtynyt vanhaan malliin :)

Vierailija
32/38 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
33/38 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea 02003000

Vierailija
34/38 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tuo maksu menee aivan samanlaisena maksuna kuin kotimaan maksutkin. Kyseessä on SEPA-maksu ja siihen riittää kun laitat tuon IBAN-muotoisen tilinumeron (ja kysyyköhän se myös BIC-koodia?). Ei siis tarvita mitään osoitteita sun muita, maksat vaan samalla tavalla kuin maksaisit minkä tahansa kotimaan maksun.

Vierailija
35/38 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette laittaneet osoite kohtaan, kun on pakollinen kenttä? Laitan PayPalin Iban-tilinumeron ihan samalla tavalla nettipankissa kuin tekisin suomalaista tilisiirtoa ja siihen tulee osoitetiedot kenttä pakollisena.

Vierailija
36/38 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trustly on luotettava!

Sain itse rahani samantien paypal-tilille :) 

Sitä Trustlya ei vaan saisi käyttää, pankkien ehdoissa on kielletty luovuttamasta pankkitunnuksia kolmannelle osapuolelle. Ainakin op on sulkenut ihmisten, jotka ovat käyttäneet Trustlya, verkkopankkitunnuksia... En ymmärrä miksi se toi systeemi piti muuttaa, aiemmin oli niin toimiva ja nyt pitää odotella aina pari pankkipäivää jos haluaa siirtää tilille rahaa.

Vierailija
37/38 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla mitään ongelmia, joskus tuli uudistus että saa siirrettyä paypalista takasin omalle pankille rahaa mikä ei vissiin ennen ollut mahdollista, silloin kysyi oman pankin tiedot. Se vaati että piti oman pankin sivujen kautta jotai käyä hyväksymässä ja se oli sitten sillä selvä, ohjeitten mukaan toimi ni mitään ongelmia. Itse vältän kortilla ostelua niin ei tule liikoja tuhlailtua.

Vierailija
38/38 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestikenttään oma nimi!