Mitä teet jos verojen jälkeen jää 2200 e?
Eli mitä työtä teet? Ja tosiaan verojen jälkeen kiinnostaa (tiedän että vaihtelee) sillä ois kiva saada käsitys siitä, kuinka paljon eri aloja tasapäistetään verotuksella.
Kommentit (63)
Olen media-assistentti TV puolella.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:49"]Olen sanomalehden toimittaja, jo liian kauan aikaa. Teen vain päivätyötä.
[/quote]
Olisinpa minäkin! Onnea!
It-alalla rivimiehenä. Brutto 3200 ja pari kertaa vuodessa tulee ylimääräiset kolme tonnia.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:49"]Olen sanomalehden toimittaja, jo liian kauan aikaa. Teen vain päivätyötä. [/quote] Olisinpa minäkin! Onnea!
[/quote]
kai tässä on jo onnea ollutkin, kun useammat yt: t selvitty. Työ on kyllä tosi kiireistä, kahvitauot on historiaa..
Olisin riemuissani! En voi haaveillakaan tällä hetkellä moisista nettotuloista.
Olen opiskellut amk-tutkinnon sekä alemman yliopistossa... Mutta eipä ole tätä alaa palkall- palkittu...
Kaupan alalla 18 vko, teen toiminimellä..
Olen toimittaja aikakauslehdessä.
Olen myyntiassistentti. Käteen jää vaihtelevasti vähän yli tai alle tuon, riippuen ylitöistä ja matkakorvauksista.
Olen lähihoitaja, teen vuorotyötä.
Kirjanpitäjä pääkaupunkiseudulla, selvästi palkkakuopassa.
Olisin saanut töitä, joskaan en joko koulutusta vastaavaa tai sitten tuo olisi osa-aikaista. Mutta iloinen olisin, ei tämä herkkua ole etsiä ja pettyä koko ajan...
Luokanope, ikälisiä ja monta ylituntia.
teen lyhennettyä kuuden tunnin työpäivää tutkijana teollisuudessa