Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvauksia kaivataan. Ja ennen kuin kukaan

Vierailija
11.11.2014 |

käskee menemään lääkäriin, niin voin kertoa, että olen menossa. Tosin ajan sain vasta ens viikolle.

Mulla oli siis viime viikolla menkat. Tai kuvittelen ainakin. Niissä hämäsi jo se, että ne kesti normaalin 3-4pvn sijaan 6pv. Pirun niukat. Hoitajallekin sanoin, että jos sen kaiken vuodon olis kerännyt yhteen, niin olis varmaan kaikenkaikkiaan mennyt 2-3 tamppoonia. 

Noh. Eilen sitten alkoi kauheet krampit vasemmalla puolella vatsaa. Tossa niin kuin munasarjan kohdalla. Välillä olin kolminkerroin kun sattu niin paljon. Välillä taas ei mitään. Sama jatkunut tän päivän. Eilen kun niitä tuli, niin välillä tuli nopeesti hiki, sellanen hieman heikko olo. Tai sitten tuli pirun kylmä. 

Nyt on menossa toinen kierto 16 vuoteen kun en syö minkäänlaisia pillereitä. Oon syönyt jos jonkinmoista e-pilleriä, minipilleriä, terolutteja ja primolutteja. Keuhkosta ja palleasta on leikattu endoa. Muusta syystä tehdyssä alapää ultrassa ei näkynyt kystiä. Munatorvet on auki. 

Ovulaatio on tuloillaan seuraavina päivinä, mutta ei mulla ikänään sen tai minkään muunkaan takia ole tällaista ollut. Raskaana en ole, ainakaan testien mukaan. Voiko olla, ettei näkyis vielä?

Onko tutun kuuloista kelleen? Mitä tää voi olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa. Viime yö oli taas yhtä helvettiä. Tänään käyty lekurissa. Tulehdusarvoissa ei ollut mitään- suolistoperäistä tuo kipu ei siis ole, niinkuin itse epäilin. Pissa muuten ok, mutta siellä oli ketoosia. Tosin lekuri sanoi, ettei se tee tallaisia kipuja. Seurataan tilannetta, uus pissikoe parin viikon päästä ja neuvoi kuiten tekemään vielä uuden raskaustestin. Luulenpa, että tuo jälkimmäinen on kuiten turhaa. Teen sen kyllä, mutta juuri viime pe tein ja negaa näytti. Huoh. On mitä on niin vois selvitä jotta ne kivut sais kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olemmikkejä ollut.

Vierailija
5/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis sanoa ettei ole ollut.

Vierailija
6/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin tulokseen voi luottaa jos viimeisimmästä suojaamattomasta yhdynnästä on aikaa 19 vrk, ihan gynekologilta saatua tietoa.

Milloin se vaginaaliultra on tehty? Endoa? Kysta? Ovis aikaisessa?

Vierailija
7/10 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunulkoinen raskaus tai keskeytynyt keskenmeno?

Vierailija
8/10 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra tehty n kk sitten. Kystiä ei lääkärin mukaan ollut. Endo tieten mahdollista. Ovis, joo. Nyt oon sitä metsästelly eikä oo löytyny. Ei tieten jos se oli tuo järkyttävä kipuilu. Nyt on ollu parempi pari pv. Toi kivun voimakkuus hämää. Ikinä ei ole moista ollut. Raskaustestinki tein viime su ja mega.

Vierailija
9/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/10 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persesyöpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän